Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

ESCALADA CABASSERS, PRIORAT :: miércoles 14 febrero 2007 · 16:12:54 :: PILATS ::

Hola, ha arribat a les meves orelles que a Cabassers hi ha un sector d'escalada similar al de Margalef. Algú sap com està, si hi ha algun sector assequible i infrahumà (dic infrahumà) perquè el meu nivell és dolentet i no arriba a humà. On es pot trobar informació? Gràcies, sé que no em fallareu!

Respuestas(18)
» Re: Escalada Cabassers, Priorat por vinyi ::: mié 14 feb 2007
» Re: Escalada Cabassers, Priorat por nomada ::: mié 14 feb 2007
      » Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por aspavil ::: mié 14 feb 2007
» Re: Escalada Cabassers, Priorat por Chipie Climb ::: vie 16 feb 2007
      » Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por zorat ::: vie 16 feb 2007
      » Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por asanjuan ::: vie 16 feb 2007
      » Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por Pilats ::: vie 16 feb 2007
      » Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo ::: vie 16 feb 2007
           » Re(3): Escalada Cabassers, Priorat por pichurris ::: vie 16 feb 2007
                » Re(4): Escalada Cabassers, Priorat por samesants ::: sáb 17 feb 2007
                     » Re(5): Escalada Cabassers, Priorat por Òskar ::: dom 18 feb 2007
:: domingo 18 febrero 2007 · 11:52:08 :: Òskar ::

Samesants, encantat compraría la guía avui mateix. On la venen a BCN?

I es que el gran problema de les guies dels refugis es la distribució.

Jo cada vegada que vaig a Margalef si hi ha nova versió de la guía, la compro (ja en tinc tres).

No es una qüestió de diners. Estic encantat d'ajudar a J. Pou amb els equipaments.

Pero la primera vegada que hi vaig anar, em vaig baixar els croquis d'Intenet, perque entenc que es humà voler saber que hi ha a Cabacers ABANS d'anar-hi. Sobretot si tens un, dos o més centenars de kilòmetres fins allà.

I es aquí on el tema de vendre les ressenyes als refus comença a ser un problema.

Per descomptat es pot paliar una mica sabent quantes vies hi han, el % en cada grau i les alçades i equipament. Pero millor si pots tenir els croquis, no?

I això no vol dir que quan hi vagi, si vaig, no pasi pel refu i compri la guia (jo ho faré).

Records

===
K.
http://skalada.wordpress.com

» Re: Escalada Cabassers, Priorat por rumba team ::: mar 20 feb 2007
      » Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo ::: mar 20 feb 2007
           » Re(3): Escalada Cabassers, Priorat por Òskar ::: lun 26 feb 2007
                » Re(4): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo ::: lun 26 feb 2007
                     » Re(5): Escalada Cabassers, Priorat por Òskar ::: lun 26 feb 2007
                          » Re(6): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo ::: lun 26 feb 2007
                          » Re(6): Escalada Cabassers, Priorat por Rumba Team ::: lun 26 feb 2007

Sección 'Escalada' moderada por: Òskar, Porma
Webmaster: MadVeras

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons | Webmaster | Aviso legal

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya