Estás en: Madteam.net » Foros de Montaña » Escalada » Re: Re: Re: Re: Re: Escalada Cabassers, Priorat

Usuario

Contraseña

Recordar

¿has olvidado la contraseña?

¿no eres usuario?
Registrate gratis

C.E. MadTeam

Apuntate al Club Exc. Madteam

Accede a tu menú del club
(solo socios)

Calendario de cursos

Los MadStage

escribir nuevo tema en el foro

Foros de Montaña · Escalada

Escalada Cabassers, Priorat · Autor: >Pilats · miércoles 14 febrero 2007

Hola, ha arribat a les meves orelles que a Cabassers hi ha un sector d´escalada similar al de Margalef. Algú sap com està, si hi ha algun sector assequible i infrahumà (dic infrahumà) perquè el meu nivell és dolentet i no arriba a humà. On es pot trobar informació? Gràcies, sé que no em fallareu! Responder Enviar a un amigo  Posts relacionados

traducir a Castellano   traduir al Català

ATENCIÓN: Este tema no tiene actividad desde hace más de 6 MESES,
te recomendamos abrir un nuevo tema en lugar de responder al actual

Este mensaje tiene 18 respuestas
Re: Escalada Cabassers, Priorat por vinyi · mié 14 feb 2007 ver respuesta
Re: Escalada Cabassers, Priorat por nomada · mié 14 feb 2007 ver respuesta
      Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por aspavil · mié 14 feb 2007 ver respuesta
Re: Escalada Cabassers, Priorat por Chipie Climb · vie 16 feb 2007 ver respuesta
      Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por zorat · vie 16 feb 2007 ver respuesta
      Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por asanjuan · vie 16 feb 2007 ver respuesta
      Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por Pilats · vie 16 feb 2007 ver respuesta
      Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo · vie 16 feb 2007 ver respuesta
           Re(3): Escalada Cabassers, Priorat por pichurris · vie 16 feb 2007 ver respuesta
                Re(4): Escalada Cabassers, Priorat por samesants · sáb 17 feb 2007 ver respuesta
                     Re(5): Escalada Cabassers, Priorat por Òskar · dom 18 feb 2007 ver respuesta
domingo 18 febrero 2007 · 11:52:08 · Òskar ::

Samesants, encantat compraría la guía avui mateix. On la venen a BCN?

I es que el gran problema de les guies dels refugis es la distribució.

Jo cada vegada que vaig a Margalef si hi ha nova versió de la guía, la compro (ja en tinc tres).

No es una qüestió de diners. Estic encantat d'ajudar a J. Pou amb els equipaments.

Pero la primera vegada que hi vaig anar, em vaig baixar els croquis d'Intenet, perque entenc que es humà voler saber que hi ha a Cabacers ABANS d'anar-hi. Sobretot si tens un, dos o més centenars de kilòmetres fins allà.

I es aquí on el tema de vendre les ressenyes als refus comença a ser un problema.

Per descomptat es pot paliar una mica sabent quantes vies hi han, el % en cada grau i les alçades i equipament. Pero millor si pots tenir els croquis, no?

I això no vol dir que quan hi vagi, si vaig, no pasi pel refu i compri la guia (jo ho faré).

Records

===
K.
http://skalada.wordpress.com

traducir a Castellano traduir al Català
Re: Escalada Cabassers, Priorat por rumba team · mar 20 feb 2007 ver respuesta
      Re(2): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo · mar 20 feb 2007 ver respuesta
           Re(3): Escalada Cabassers, Priorat por Òskar · lun 26 feb 2007 ver respuesta
                Re(4): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo · lun 26 feb 2007 ver respuesta
                     Re(5): Escalada Cabassers, Priorat por Òskar · lun 26 feb 2007 ver respuesta
                          Re(6): Escalada Cabassers, Priorat por Waldo · lun 26 feb 2007 ver respuesta
                          Re(6): Escalada Cabassers, Priorat por Rumba Team · lun 26 feb 2007 ver respuesta

Buscar en los foros:

Contactar Madteam.net  |  Contactar C.E.Madteam  |  Avís legal  |  BLOG  |  Facebook  |  Publicidad
© David Oliveras 1997 - 2010. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons