La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Wednesday 20 august 2008 - 10:09:59

ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols

Hola a tots. Soc l´equipador de la via, actualment tancada de la Cala del Molí. Estic rebent multitud de correus sobre l´estat de la via. Hi han molts problemes burocratics que no s´acaben de resoldre. Sempre sobre el tema de responsabilitats subsidiarias. Agreixo el vostre interes, pro arribat un punt que ja no esta a les meves mans, encara que estic lluitant sobre el tema de fa més de 3 anys. En aquets moment crec que la manera de fer mes pressió i que realment l´Ajuntament es doni compte de la quantitat de persones que volen la reapertura de la via ferrata de la costa, es enviar les preguntes i els correus de suport al mateix Ajuntament, ja que crec que ells no tenen ni idea de la gent que esta esperant el moment de tornar-la a fer. El correu que podeu enviar les vostres preguntes i suggeriments es : alcaldia@guixols.net

Crec que es l´ultima esperança que ens queda si volem tornar a veure oberta aquesta via ferrada, única al costat del mar. Quants mes enviem mes força farem.

Salutacions atots,Albert

  

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Tuesday 5 may 2009 - 12:44

 
Wednesday 20 august 2008 - 12:52

 

Abans de tot, donar-te les gràcies Albert pel treball que fàs equipant vies ferrades i per donar-nos la oportunitat de disfrutar d´aquest bonic esport.

Jo ja he seguit el teu consell i ja he enviat el correu a l´ajuntament de Sant Feliu de Guixols.

Aveure si en podem enviar molts i que s´ho repensin per obrir-la.

Salutacions, 

Xavi


   Ocultar todas las respuestas      
Friday 22 august 2008 - 13:38

jo tambe he enviat el correu a l´ajuntament.

sort compis

 


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 13 september 2008 - 12:32

 Dons jo també els hi he pasat u e-mail ,


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 25 march 2009 - 12:18

Hola,

  M´han arribat rumors que s´està reequipant la via ferrata i que s´obrirà d´aquí a poc, és cert

Gràcies

Teresa


   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 25 march 2009 - 12:56

Tinc entés que s´ha arribat a un acort amb totes les parts, Ajuntament, costes, Generalitat... per reobrir-la pero que ara el problema es de finançament, no hi ha calés per fer el reequipament com deu mana.

Podriem entre tots organitzar una mena de colecta per fer-ho possible més rápidament, no se de quants diners estem parlant, pero potser no seria tan descabellat, no?

Salut!


   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 5 may 2009 - 12:44

com està el tema? Ja se sap si la reobriran segur o no?

si es per un tema de calers estic segur que més d´un i més de dos participarien per tal de que es reobrís

salutacions!

 


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies