Top Mountain II Escupidera Saco Cuerda Polivalente Evolution K Moskowa Mochila Carros De Foc Aconcagua Mont Blanc Fijaciones Diamir Canigó Bestard Evolution K Aneto GPS
Apuntate al Club Exc. Madteam
Accede a tu menú del club(solo socios)
Calendario de cursos
Foros de Montaña · Vias Ferratas
ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols · Autor: Agoaventur · miércoles 20 agosto 2008
Hola a tots. Soc l´equipador de la via, actualment tancada de la Cala del Molí. Estic rebent multitud de correus sobre l´estat de la via. Hi han molts problemes burocratics que no s´acaben de resoldre. Sempre sobre el tema de responsabilitats subsidiarias. Agreixo el vostre interes, pro arribat un punt que ja no esta a les meves mans, encara que estic lluitant sobre el tema de fa més de 3 anys. En aquets moment crec que la manera de fer mes pressió i que realment l´Ajuntament es doni compte de la quantitat de persones que volen la reapertura de la via ferrata de la costa, es enviar les preguntes i els correus de suport al mateix Ajuntament, ja que crec que ells no tenen ni idea de la gent que esta esperant el moment de tornar-la a fer. El correu que podeu enviar les vostres preguntes i suggeriments es : Crec que es l´ultima esperança que ens queda si volem tornar a veure oberta aquesta via ferrada, única al costat del mar. Quants mes enviem mes força farem. Salutacions atots,Albert
Responder
Enviar a un amigo
Posts relacionados
Este mensaje tiene 6 respuestas
Re(2): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por runner007 · sáb 13 sep 2008 ver respuesta

Cerrar
Suscribirte a esta conversación
Insertar nuevo tema en Vias Ferratas