Estás en: Madteam.net » Foros de Montaña » Vias Ferratas » Re: Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols

Usuario

Contraseña

Recordar

¿has olvidado la contraseña?

¿no eres usuario?
Registrate gratis

C.E. MadTeam

Apuntate al Club Exc. Madteam

Accede a tu menú del club
(solo socios)

Calendario de cursos

Los MadStage

escribir nuevo tema en el foro

Foros de Montaña · Vias Ferratas

ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols · Autor: Agoaventur · miércoles 20 agosto 2008

Hola a tots. Soc l´equipador de la via, actualment tancada de la Cala del Molí. Estic rebent multitud de correus sobre l´estat de la via. Hi han molts problemes burocratics que no s´acaben de resoldre. Sempre sobre el tema de responsabilitats subsidiarias. Agreixo el vostre interes, pro arribat un punt que ja no esta a les meves mans, encara que estic lluitant sobre el tema de fa més de 3 anys. En aquets moment crec que la manera de fer mes pressió i que realment l´Ajuntament es doni compte de la quantitat de persones que volen la reapertura de la via ferrata de la costa, es enviar les preguntes i els correus de suport al mateix Ajuntament, ja que crec que ells no tenen ni idea de la gent que esta esperant el moment de tornar-la a fer. El correu que podeu enviar les vostres preguntes i suggeriments es :

Crec que es l´ultima esperança que ens queda si volem tornar a veure oberta aquesta via ferrada, única al costat del mar. Quants mes enviem mes força farem.

Salutacions atots,Albert

Responder Enviar a un amigo  Posts relacionados

traducir a Castellano   traduir al Català

Este mensaje tiene 6 respuestas
Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Kki · mié 20 ago 2008 ver respuesta
Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por salo1972 · vie 22 ago 2008 ver respuesta
      Re(2): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por runner007 · sáb 13 sep 2008 ver respuesta
sábado 13 septiembre 2008 · 12:32:01 · runner007 ::

Dons jo també els hi he pasat u e-mail ,

traducir a Castellano traduir al Català
Re: ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Ter3za · mié 25 mar 2009 ver respuesta
      Re(2): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Vrakob · mié 25 mar 2009 ver respuesta
           Re(3): ferrata Cala del Molí Sant Feliu de Guixols por Kze.74 · mar 5 may 2009 ver respuesta

Buscar en los foros:

Contactar Madteam.net  |  Contactar C.E.Madteam  |  Avís legal  |  BLOG  |  Compartir  |  Publicidad
© David Oliveras 1997 - 2009. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons