La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña > cap del ras Fanal Nocturn 255m. 6a+

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 20 november 2006 - 10:14:53

cap del ras Fanal Nocturn 255m. 6a+

Bones.
Dissabte vam escalar aquesta via amb l´ Alberto. Val a dir que ens la esperavem mes sostinguda i continua, pero te trams força bonics.
Per a la Lai: Duiem la teva ressenya ( molt bona per cert), pero si no et sap greu et faig unes observacions:
El primer llarg te cinc xapes. El quart llarg te un clau per al qual mola portar un mosqueto petit; si ens descuidem hem de deixar el nostre allà, a banda de que feia una palanca que deu ni do. En aquest mateix llarg, pasada la segona placa, hi ha un pont de roca precios.
El cinque llarg no es podria considerar expo. Si que ho es, al meu parer, el penúltim; fins que no xapes la segona xapa et jugues un bona faba contra la repisa, i es bastant finet. Despres allunyen, pero hi ha bon canto. Si la tornes a fer aniria a la reunio amb parabolts que hi ha mes a l´ esquerra (em sembla que es de la via Burundanga).
Per ultim: hi ha munt de xapes on el mosqueto fa molta palanca, aneu al lloro.

Apa siau.

  

expandir todo contraer todo 4 Respuestas Última respuesta Tuesday 21 november 2006 - 16:15

 
Monday 20 november 2006 - 16:02

Bones!
Ok apunto les teves observacions... com dius, segur que em vaig deixar de posar el pont de roca i les coses que comentes. Quant a lo del mosquetó petit, doncs nosaltres no vam tnir cap problema... nusé... si hi torno ja m´hi fixaré més.
Totalment d´acord amb tu que la pena d´aquesta via és la seva discontinuitat, però tot i així a mi em va agradar força. Per cert, com vas trobar el grau?? hi ha qui diu V+ obligat...  nosé...
El penúltim llarg impressionant, molt bonic... encara està la fita aquesta per xapar la primera?
I el lloc per la seva orientació ideal per aquesta època... no vau tenir boira? hi havia gent? és que jo ho vaig trobar de lo més tranquil... i això també fa molt, la veritat!
Bona roca!


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 20 november 2006 - 16:28
Crec que els graus son correctes, ara, obligat diria que 6a minim.
El V+ de la fisura es apretat, suposo que per lo altlètic, pero es un pas curt. El 6a de placa es fàcil.
El primer llarg pot semblar mes dur, pero a mi el primer llarg sempre em costa molt, per fàcil que sigui.
A l´ últim llarg encara hi ha la fita per a xapar, pero aquest no es problema: el problema es la segona xapa, que com et caiguis t has de possar cames de titani.
Nosaltres hem escalat practicament totes les vies clàssiques ( Fàcils) del sector (redrum, tercer hombre, tope clàssic, inversion tèrmica, espero badalona), i per aixo esperavem, pel que sabiem, mes continuitat al Fanal Nocturn, pero vam veure que segueix la tonica del sector. A veure si ara fem les dels "homes"( tot i la expressio cada dia te menys sentit... si es que n´ ha tingut mai) usease alba artigas, espiritu del vino i amor de madre. Ja veurem. La burundanga, al costat de FN, pinta molt be.
Vam trobar dos grups, que encara hi deuen ser, perque vam arribar alhora i quan ja erem altre cop al cotxe, cap a les 15:30h, encara no eren ni a la meitat de la redrum....
La gent és la ostia.

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 november 2006 - 12:37
Doncs res... quan vagis a fer aquestes vies ja piaràs... i ja miraré aviam qtal...de totes meneres encara tinc moltes coses a fer per allà avans de ficar-me en saraos... poc a poc....
Sobre l´últim llarg, jo no ho vaig medir, xo crec que si caus just abans de xapar la 3a toques repisa.. x sort no ho he comprovat.
A mi els primers llargs també se´m donen com el cul, procuro mai no començar jo, xo a vegades no em toca més remei... i sí, tots els 1rs llargs sempre els trobo difícils, siguin fàcils o no.
Per on vau sortir de la via? vau tirar tot recte? o vau fer travessa kk a la dreta per un diedret brut? Si vau seguir recte... kin grau li dones?
i sí, sí... hi ha gent q és per flipar... aixxx els hi deu molar dormir a paret... de totes maneres allà es pot apurar, ja que la baixada és fàcil i relativament curta.
Fins aviat!


   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 21 november 2006 - 16:15

vam sortir per la dreta, franquejant fins a un spit i recte amunt, diria que IV-IV+. Lo de tirar recte amunt de la reunio....no et dic res!! A lo millor hi ha un canto amagat, pero no es veia, ni xapes, ni claus, ni res de res. Dubto que la sortida vagi per alla.
La baixada es fàcil...., si te la coneixes. De totes maneres diria que ara hi ha mes fites que abans, pero tot i aixi m´ estimo mes ser de nit a la canal o al cotxe.
Una vegada, practicament de nit, vam trobar uns paios sortint precisament de la Fanal Nocturn per la feixa, perduts com a cabretes i preguntant por donde coño se sale de aqui (eren de madrid)


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies