Hola a tots!!
Hem aprofitat aquest llarg cap de setmana per anar a Andorra el divendres i fer alguna coseta. Hi havia una capeta de neu que li donava un toc hivernal a les muntanyes...pero que durarà ben poc pel sol que està fent aquests dies.
Deixem el cotxe a dalt al primer estany al costat del Restaurant i pugem seguim el GR-7 cap el coll de Pessons el dia es blau i asolellat i els estanyols apareixen per tot arreu. Pujada al coll des d'on veiem la Maladeta i d'altres muntanyes andorranes. Pugem el proper cim de Pessons i enfilem cap a la cresta, flanquegem el primer "sentinella" i enfilem entre blocs la pujada al pic de Ribuls central ( IIº), pero a la baixada una placa molt llisa ens complica l'existencia(II-III de desgrimpada) i em de tirar de corda. El temps s'ens tira sobre i em de deixar la cresta per anar directament al coll de l'alt de Ribuls fent un flanqueig.
Pujada al Montmalus ales 16:00h de la tarda...sort que feia bon dia i arribada al cotxe a les 17:00h. La tornada va ser llarguissima perque vam haber de passar per Andorra la vella per compres....
En fi, molt cansats pero molt contents de fer aquest circuït magnífic.
Salut
Peluo.
Hola Avezados!
Que més m'agradaria que poder pujar fotos...pero actualment com que entro al web pel treball( no tinc internet a casa) no puc penjar cap arxiu...Miraré però, de fer alguna jugada....
La veritat que aquest divendres passat amb una "miqueta de neu" i el dia clar que feia va ser un disfrute total..pensa que els companys amb que anava( Josep i Quim) es van banyar al estany primer(el del Restaurant) a les 17:00h de la tarda!!!
En quant a la cresta, vam tenir bastants problemes, després del pic central de Ribuls...jo totes les ressenyes que vaig trobar feien el recorregut de la cresta en sentit Montmalus...Pessons i no al reves com vam fer nosaltres...
Pero sempre tens escapatories si ho veus massa complicat.
Salut
Peluo
Contactar Madteam.net
|
Contactar C.E.Madteam
|
PUBLICIDAD
|
Aviso legal