Tornar a pàgina principal

·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·

Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  

KAYLAND SUPER TRECK ¿MALA COMPRA O M´HAN SORTIT DOLENTES? :: domingo 30 diciembre 2007 · 23:17:42 :: [USER_DATA_ERROR] ::

Hola.

La meva dona i jo, tenim unes botes Kayland Super Treck semirigides i semigramponables, comprades fa poc mes d'un any i tenen molt poc us, degut a una lesio meva i no les hem agafat fins que ha arribat el fred.

El tema es que a la primera de canvi, hem tingut problemes amb la membrana EVENT, suposadament, similar al GORE. Va ser fa uns dies, fent el Pic de la Mina amb raquetes, que vaig començar a notar humitat a dins de la bota i despres de la sortida vam comprovar que als dos s'ens havia humidificat l'interior.

Aquest dissabte, al Casamanya, tres quarts del mateix, no se si es que encara estaven humides, pero quatre clapetes de neu que vam agafar i les botes humides altre cop.

La meva pregunta es, si vaig fer una bona compra pero ens han sortit dolentes o potser no era una bota pensada per hores i hores de neu i ha passat el que havia de passar...

Gracies.

Respuestas(1)
» Re: Kayland Super Treck ¿mala compra o m´han sortit dolentes? por [user_data_error] ::: lun 31 dic 2007

Sección 'Tecnica y Material' moderada por: Luisildo, Aguito
Webmaster: MadVeras

Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya