Madteam > Fotografía de montaña > Castellfollit, variant Aresta GER (Desequip, V+, 120m)

Castellfollit, variant Aresta GER (Desequip, V+, 120m)

Autor: Zàtir 23 March 2009 8 3477    Envia a tus amigos

Escapada a Castellfollit amb el Vicenç, el Pitu i el Mikelet, els meus grans mestres d'escalada.
Ens trobem l'Òscar Cadiach, en Chris Bonnington i en Jordi Magrinyà que van a fer la mateixa via que nosaltres al Roc Ponent: l'aresta GER. Al final acabem escollint un diedre molt lògic per l'esquerra de la via, tot fent una variant d'entrada on trobem dos claus vells. Els tres llargs són prou distrets i el mal dia ens fa sortir molt joiosos d'aquesta escapada matinal.

El Mikelet Alegre m'assegura, arribant a la primera reunió.

Ara em toca obrir a mi, el diedre s'estreny i sort en tinc del Pitu, que em fa la foto i m'espera per animar-me.

Aquest era el pas més estrany de la via (V+) , lu de més es podia fer molt bé.

El Vicenç Mestre arribant a la tercera reunió, amb cara de fred... és que tocava un ventet fresquet...!!

Arribant al cim, tram de cresteig en ensamble. En Miquel Alegre i jo.

Al cim, en Mikelet Alegre, en Vicenç Mestre i jo.

Al cim, el Pitu Canals, el Vicenç i el Mikelet.

Feina feta no t'és destorb. Adéu Roc Ponent!! Tornaré per palpar el teu granit!!!