Madteam > Fotografía de montaña > BACIVERS 2845

BACIVERS 2845

Autor: RAPAZ 19 November 2011 15 1835    Envia a tus amigos

Primera sortida "no programada" del Grup d'Esqui de Muntanya del Madteam. Ens juntem l'estacionament de Vallter, Kalamar, Stefano, Larryak, El Yeti, Mab, Sergei, Xavi, Clàudia, Oroneta i Rapaz. Fem el cim del Bacivers, i tornem pel Pas del Bou.
Un dia esplèndid, una temperatura suau, una neu boníssima i una companyia de categoria!!!
La zona esta innivada des de l'estacionament de vallter en amunt. Cares sud mes escases pero de 2200 2300 amunt, molta neu que pot assegurar unes bones esquiades aquest hivern.

A l'estacionament superior de Vallter (2155m) a les 9 del matí, no cabia ni un ànima.....

...pero enfilem una pista lateral i sortim del domini de l'estació, buscant el coll de la geganta...

.....per darrere, puig dels lladres, i asomant, el fajol petit...

...larryak i oroneta....

....serguei.....

.....i al coll de la geganta (2611m)..........

...agafem l'esquena d'ase i arrivem al pas de l'ós, des d'on ens llencem als plans de dalt de morenç.....

...i remuntem la pala est......

......fins el pic de Bacivers (2845m)........

... i per on passem rapidament per culpa d'un desagradable vendaval....

...i s'instal·lem un moment al collet, per treure pells i preparar-se per a la baixada.....

...que fem en un ambient de festa, degut al boon estat de la neu!!!.......

....i fem un mosset al pla de sota la pala....

...per rem untar amb les foques, cami del pas de l'ós....

.....i des del pas del bou baixem el final de la pala est del Bastiments fins al restaurant Marmota, i per pistes, en una neu molt disfrutona fins a l'estacionament....