Madteam > Fotografía de Muntanya > Álbums Todos pág. 27

Àlbums Todos

Directa Balandrau ... por Laieta
Alta Montaña Pirineos 5-07-2014. Aquest accés al Balandrau és per a mi el més feréstec i inter ...
Canigó ... por Amunt!
Montaña General El Canigó és un indret on mai m’ha fet mandra anar-hi, el seu simbolisme li confereix ...
Cap De Creus Btt 2014 ... por Madveras
Bicicleta de Montaña Sortida amb la secció de BTT, repetint practicament el mateix itinerari que fa dos anys ...
Ger A Roc De Ponent ... por Jj_del57
Escalada en Roca Ascensión en la Conca de una bonita arista ...

Puig Peric (pel Seu Cordal Sud) ... por Laieta
Alta Montaña Pirineos 22/06/2014. Ascensió al Puig Peric pel seu cordal sud i tornan pel Puig Peric Petit i la inte ...
Cresta De La Solaneta De Llauset ... por Rapaz
Alta Montaña Pirineos Altra activitat des de la presa de llauset, al pont de Sant Joan. CResta fàcil, sostinguda, c ...
Cresta De Roques Blanques Al Vallib ... por Oroneta
Alta Montaña Pirineos Aprofitant el pont de Sant Joan, decidim fer el Vallibierna (3056 m) i Tuca de les Culebres (3051 m ...
Tuc Deth Pòrt De Vielha ... por Amunt!
Montaña General Fins que l’any 1.948 es va inaugurar el túnel de Vielha, el pas de persones i mercaderies ent ...
Comapedrosa 23/06/2014 ... por Ssierra
Alta Montaña Alpes Estat cim comapedrosa desde la sortida de l'estany negre. ...

Pic De Filià (tossal De Paiasso) ... por Amunt!
Montaña General Ascensió al Pic de Filià o Tossal de Paiasso, cim de 2.772 mts. d'alçada, que e ...
Stöcklichrüz ... por Amunt!
Montaña General Vista la calor asfixiant dels dies anteriors, amb puntes de 34º, vam canviar els plans inicials ...
Chli & Gross Aubrig ... por Amunt!
Montaña General Travessa lineal que permet unir els llacs Sihlsee i Wägitalersee, al cantó suís d ...
Grosser Mythen ... por Amunt!
Montaña General Sens dubte, el grup dels Mythen és un dels perfils més característics, per no d ...
1er. Concurs De Fotografia De La Sa ... por Alpinisme
Alta Montaña Pirineos Us volem mostrar un recull de les fotografies que ens aneu enviant els socis per poder participar en ...
Sortida Nocturna En Btt Pel Maresme ... por Madveras
Bicicleta de Montaña Aprofitant que hi havia lluna plena i treient le máxim partit, per fi, al focus nou :) ...

Página « Anterior  1 2 ... 23  24  25  26   27  28  29  30  31  ... 417  418  Siguiente »