Madteam > Fotografía de montaña > Pic de la Dona amb esquís

Pic de la Dona amb esquís

Autor: Madveras 10 March 2013 24 1241    Envia a tus amigos

Després d'estar pistejant disabte per Vallter, diumenge tocava fer una mica de esquí de muntanya.

Anem Silvieta, Torcuatro, Magh i jo.

Pujem per Mentet, amb la neu ja tan trepitjada, dura i glaçada que al final ens hem de posar les ganivetes per arribar a cim.

Visto el percal de pujada ens imaginavem que la baixada sería d'esquí de supervivencia... pero no... jejeje... res més lluny de la realitat :)

Baixem directes per un esperonet bastant suau que surt directe de cim per anar ja cap a la vall i a pistes. El primer tram amb neu dura, pero amb una capeta de neu pols per sobre que fa que es baixi i controli molt be.

Silvieta te la mala sort de que se li enganxa un esqui, es fot de lloros i no li salta la fixació... en uns primers moments ens temem lo pitjor i que no podrà baixar... pero al final nomes queda en un ensurt i continuem... la neu millora per moments fins a convertirse en una baixada màgica! ... mai havia trobat una neu tant tant, pero tant bona... ESPECTACULAR!!!

Una baixada de les que fan afició!!!

Un cop al parking, dinem i celebrem l'aniversari d'en Torcuatro jejeje.

Per acabar, com en Magh i jo encara estem "on fire" ens tornem a posar les foques i tornem amunt, gairebé fins a "Les Marmotes", no hi arribem per poc, estem rebentadets :p, per a fer la última baixada jejeje

Una jornada fantastica!

Ens preparem en el parking de Vallter

Magh, fa caloreta :)

Torcuatro

Silvieta

Silvieta camí a Mentet

Silvieta i Magh en el coll de Mentet, derrera un servidor jejeje

Foto de grup a Mentet (Torcuatro, Silvieta, Magh i Madveras)

Els Fajols, esplendids!

Silvieta amb Bastiments al fons

Silvieta i devant seu l'ultima pujada per el Pic de la Dona

Un altre cop els Fajols jejeje

Fent un cop d'ull cap enderrera, esta tot espectacular de neu :)

Últims metres a cim

Pic de la Dona, Frikifoto!

Silvieta fent el saltimbanqui

Bastiments i Bacivers

ABT de cim

Van començar a creixer uns nubols impresionants... per sort van descarregar a Setcases, a Vallter vam gaudir de un dia esplendid