Madteam > Fotografía de montaña > Pels Voltants de Olesa de Bonesvalls i el Parc del Garraf

Pels Voltants de Olesa de Bonesvalls i el Parc del Garraf

Autor: Madveras 12 May 2013 26 707    Envia a tus amigos

Ruta molt maca, amb dificultat técnica asequible... per a mi jejeje (=facileta),
L'hem hagut de tallar i no hem arribat fins les Gunyoles perque he petat dos cops la cadena.
Comença i acaba amb un tram de uns 7 km de corriols molt macos, dels quals,potser uns 800-900m en total serien una mica més tecnics.
La resta per pistes o camins molt bons

Començant la sortida com uns senyors... a les 11:30!!!!

"a ver, que miro el GPS... que no se ni pordonde hay que ir..."

Comencem per senders molt comodes

Pasem per uns racons del Garraf molt macos que no ens esperavem

L'unic tram no ciclable de la ruta.. al menys per nosaltres ... superman potser si que puja per aquí xDD .. pero es un tram molt curtet

En Torcuatro (Juli) carretejant la bici

La ruta va pasant per camps de vinyes

Un servidor entre les vinyes :)

Per la Serra de la Llampa

ABT de sorpressa jijiji

Ara si, ABT en condicions

Yo mateix amb els paisatjes del Garraf de fons

I en el punt mésallunyat de la ruta... patam!... la cadena a petat :S ... primer pete...

Durant un tram de ruta anem seguint aquestes marques

I segon pete!!! ... ara si que decidim tallar la ruta i intentar tornar com bonament es pugui. Hem de tallar tot el tros que passava per Les Gunyoles

Ais, pobreta... com s'ha de veure jajajaja

I per un pel que no salta la cadena per tercer cop... aqui senyalant el punt estava apunt de saltar

Tecnologia punta per a reparar la @#@## cadena ... y ha functionat! .. si més no he pogut arribar...jejeje

tornat de nou pel senderillu

I clar... després de tant estres... un bon tiveri! jijiji

jo... me daba penita comerme el helado... jajajaja