Madteam > Fotografía de montaña > NÈRASSOL 2.636m

NÈRASSOL 2.636m

Autor: RAPAZ 10 February 2014 13 989    Envia a tus amigos

Aquest cap de setmana s'hem allargat fins l'Arièja a fer una travessa de les que teniem moltes ganes de fer, amb Burt, Maria, Xavi D. Oreneta i jo.
Des de l'Hospitalet, prenem les canalitzacions d'aigua que ens porten, a la dreta, per la vall de Siscar, i fem nit a la cabana de siscar.

Durant la nit, neva una mica, i al dia següent, enfilem cap al Nèrassol pel llom sud-oest, amb els esquís a l'esquena.

La baixada, comença per una pala ben tiesa que ens deixa als planells de Nèrassol, per on a la dreta, passant per algun tram més tècnic i superant alguns tubs ben divertits, ens situem a mitja vall d'Arques, una mica per sota de la cabana de Bronhic. Des d'aquí s'ha de conèixer el camí per no encigalar-se i baixar plàcidament fins l'Hospitalet. Sort que davant nostra van baixar uns nois que es coneixien el camí.

Una sortida molt recomanable, per unes valls ben tranquiles.

Vall de Siscar

Cabana de Siscar

De matí...després de la nevada de la nit

ascendint per la carena, amb esquís a l'esquena

Cim!!!!! i mooolt de vent...catxis!

Una de les canals més dretes de la baixada