Madteam > Fotografía de montaña > Round About Nuria: Noufonts, Eina i Finestrelles

Round About Nuria: Noufonts, Eina i Finestrelles

Autor: Gerardo 27 September 2015 45 790    Envia a tus amigos

Doncs això, un títol "monkià" per encapçalar una galeria de fotos tretes a l'Olla de Núria abans d'ahir, divendres 25... Una olla limitada només al sector central, de Noufonts a Finestrelles. Però per a mi suficient i estimulant, i més anant sol. Bonic i oxigenant.

El que va quedant enrera.

Pues el menda...

Tota la Coma de Noufonts per la que he pujat, vista des del coll. Al fons, el Puigmal.

Molt a prop del cim, apareix cap al sud un Montseny enmarcat entre el Torreneules, a l'esquerra, i la vessant somital del Noufonts.

Sudoest, territori Puigmal. Torna a sortir el Finestrelles a la dreta.

Sud, dominat de lluny pel Montseny-Matagalls, amb les puntes dels Torreneules a l'esquerra.

Est, amb Infern (a l'esquerra), els Pics de la Vaca i Noucreus...

Un caminant solitari com jo em va fer aquesta foto.

Detall cap a nordoest, amb Torre d'Eina a l'esquerra i Carlit al fons de tot.

Detall al sud, amb Montseny-Matagalls.

Detall a l'est, d'esquerra a dreta Bassibers, Bastiments i Infern.

Des del Pic d'Eina cap al nord, la Torre d'Eina.

Des del Pic d'Eina cap a l'est, el Noufonts, d'on vinc.

Des del Pic d'Eina cap al sudoest, la Coma de l'Embut i el Puigmal.

Ja estic a la cadena final cap al Finestrelles, al fons a la dreta. Es fa llargueta...

Des del cim del Finestrelles cap al nord, els altiplans somitals, molt suaus, i els cims del Capcir al fons.

Arresserat del vent al cim del Finestrelles amb el meu osset...

A mitja baixada de la Coma de Finestrelles em paro una bona estona en el prat, molt relaxat; tinc temps de sobra per agafar el proper cremallera cap a Queralps... Al fons, el cim del Finestrelles, del que he baixat pel llom de l'esquerra.

Pura vida a la Coma de Finestrelles.