Madteam > Fotografía de montaña > Tuc deth Dossau, una matinal express

Tuc deth Dossau, una matinal express

Autor: Madveras 16 January 2016 15 504    Envia a tus amigos

Ascensió express aquest dissabte al Tuc deth Dossau des de el Pla de Beret, tant pel temps com perque havia de tornar cap a Barcelona aviat el mateix dissabte. Imagino que per la meteo, el remontador de les pistes estava tancat :)
El dia començava força enboirat i nevant, havia estat nevant tota la nit i amb fortes rafagues de vent. Per sort es va anara obrint, encara que amb un fred important, -10ºC que amb el vent encara ho feia més accentuat. A la baixada una neu pols com feia molt que no trobava, ESPECTACULAR!!!
Vam aprofitar per celebrar l'aniversari de la Silvieta jejeje :)

Comencem amb boira i força fred

Torcuatro (Juli), Silvieta i Snowflake :)

Seguim un dels itineraris marcats per a esquí de muntanya

Ens queda la última pujada

les últimes rampes, l'unic tram unamica glaçat

Al cim.... QUIN FRED!!!!!

El trio lalalà jijijiji Silvieta, Torcuatro i un servidor Madveras :)