Madteam > Fotografía de montaña > Ascensio hivernal a Cap Llitzet (La Gallina Pelada)

Ascensio hivernal a Cap Llitzet (La Gallina Pelada)

Autor: Narhinan 28 December 2005 24 9558    Envia a tus amigos

Galeria col.lectiva amb fotos de Jordi Cazaña, Cristina Segura, Neus Arisa i Fèlix Camprubí.
En la preciosa i diversa excursió hivernal per la Serra d'Ensija, també ens hi van acompañar Joan Portell i Josep Rodrigo.
El recorregut, de caràcter circular té inici i final a la falda sud de la Serra d'Ensija, al Pla de la Creu de Fumanya. L'ascensió, per l'oest, és pronunciada i, amb neu, complicada en la primera mitad del segon tram. Fer cim al Roca Blanca per aquest costat és impressionant, doncs tot d'una s'obren unes vistes panòramiques espectaculars. El dia explèndit, amb molt de sol, visibilitat molt bona i, malgrat les baixes temperatures, poca sensació de fred.
RESSENYA a: http://www.madteam.net/usuarios/modif_nuevo.php?id=394
RELAT a: http://www.madteam.net/usuarios/aventuras/relato.php/UnplaerperalssentitsA.../201.html
PIADA a: http://www.madteam.net/foro/piadas.php?ops=22

Quan comencem a caminar tot just el sol s´apunta (Jordi Cazaña)

Som a Peguera (Jordi Cazaña)

La Roca Gran de Ferrús i el coll de l´Estret determinen el primer tram d´ascensió. (Jordi Cazaña)

Al peu de la Roca Gran de Ferrús, pujant cap al coll de L´Estret (Fèlix Camprubí)

Ja som al coll de l´Estret (Neus Arisa)

Passat el Coll de l´Estret i abans d´encarar les llosanques hem parat a fet un mos (Jordi Cazaña)

Les vistes comencen a ser espectaculars (Neus Arisa)

Superades les Llosanques la pujada continua sent molt dreta (Jordi Cazaña)

Assolida la Roca Blanca la gran panoràmica també s´obre al Nord (Cristina Segura)

Carenejant de Roca Blanca a Cap Llitzet, amb el Cadí a l´esquena i, més a l´esquerra el Pirineu Occidental (Fèlix Camprubí)

Encara que cal anar en compta ens ho estem passant d´allò més bé (Jordi Cazaña)

La Neus enfonsada fins els malucs,cal anar en compta, ja ho dèiem abans (Jordi Cazaña)

Em fet el cim Cristina Segura, Jordi Cazaña, Neus Arisa, Joan Portell, Josep Rodrigo i Fèlix Camprubí (anònima)

La Brush admirant el paissatge (Crsitina Segura)

El refugi Delgado Úbeda al mig dels Rasos d´Ensija. Al fons el coll on començarem el descens. (Cristina Segura)

Deixem enrera el refugi i els rasos. Al fons el Pedra, pelat, i més enrera el Cadi i serres adjacents (Crsitina Segura)

Un contrallum annat del refugi al coll (Jordi Cazaña)

Ja som al coll. La Brush espera la Kris que s´ha entretingut fent fotos (Neus Arisa)

Gallina Pelada des del coll.Darrera, el Pedra a la dreta, el Cadí al mig i el Pirineu Oc. a l´esquerra (Fèlix Camprubí)

Descansant del divertit descens per la rasa (Jordi Cazaña)