Tornar a pàgina principal
 
·:. Refugios
·:. Libros
·:. FOROS
·:. Videos
·:. Actividades
·:. FOTOGRAFÍA
·:. Mercadillo
·:. Publicidad .:·
·:. Aviso Legal .:·


Alias  Clave Recordar sesión    recordar clave Chat  
 

Vista para impresion
Envia esta reseña
 
LES PARETS DE FINESTRES
Autor ROGERM

ZONA: Prepirineo · Pantà de Canelles
TIPO: Kayak

Les parets de Finestres són un conjunt de crestes estretes i verticals que formen un formació geològica molt interessant i fascinant. Es troben situades al pantà de Canelles prop del poble de Finestres.

La sortida combina el kayak pel pantà de Canelles i una petita excursió fins l'esglèsia de Sant Vicenç situada enmig d'aquest conjunt de parets.

Dificultat baixa i per totes les edats.




 

Mapa:
Haz click para aumentar
[+ ampliar]


La sortida s'inicia des de l'embarcador d'ADPAN, al què s'hi arriba un cop travessada la presa del pantà i un túnel que s'inicia després. Un cop a l'embarcador ens ficarem tota l'equipació necessària i ficarem el kayak a l'aigua per començar a remar direcció a les parets de Finestres.


La sortida no té cap dificultat i el trajecte de navegació fins les parets és curt. El ritme pausat amb que transcorrem l'entorn del pantà ens permet  contemplar d'una manera diferent i sense cap pressa els paisatges que l'envolten. Aquest en funció del seu estat ens anirà oferint diferents vistes i possibilitats de gaudir-lo ja que la variabilitat del nivell de l'aigua fa que apareguin i desapareguin  diferents formacions rocoses i coves en les quals podrem entrar.


L'arribada a les parets de Finestres ens permet endinsar-nos al seu interior i travessar els estrets que formen i pels quals passa l'aigua quan el nivell del pantà és elevat. Des d'aquí desembarquem i anem seguint un petit recorregut, força fresat i amb alguna fita, que ens farà arribar en poca estona al l?església de Sant Vicenç.

Una vegada descansats i havent gaudit de la vista, desfem el camí recorregut fins arribar de nou als kayaks. Un cop embarcats i amb tota l?equipació col·locada, continuem la sortida endinsant-nos per un braç situat a Oest que ens portarà per diferents estrets i algun barranc. En aquest punt és on millor podrem gaudir de la tranquil·litat i el silenci de la zona.


Un cop arribat al final del braç, iniciarem el retorn cap a l'embarcador pel mateix camí seguit.


Per més informació podeu visitar la pàgina www.kmr.es

i preguntar per en Xavi. Molt bona gent i molt enrollats.


Vista para impresion
Envia esta reseña
 
Anant cap a les parets de Finestres
[+ ampliar]
Anant cap a les parets de Finestres


Entrant a una petita cova
[+ ampliar]
Entrant a una petita cova


Església de Sant Vicenç
[+ ampliar]
Església de Sant Vicenç


Final de la jornada. Una manera diferent de veure les coses que ens envolten
[+ ampliar]
Final de la jornada. Una manera diferent de veure les coses que ens envolten




COMENTARIOS




Insertar Nuevo Comentario:

Autor: Email:
El email es necesario por una cuestión de seguridad y no aparecerà en ningún lugar, solo es para el administrador.

Codigo de Verificacion:
(escribe el codigo que te aparece en la imagen)




  ¿Utilizas lectores de Feeds? Suscribete a los contenidos de MadTeam.net          

¿Qué son los feeds xml? Si quieres estar al tanto de las últimas reseñas que se publican en MadTeam.net, puedes utilizar el feed xml siguiente o utilizar alguno de los siguentes enlaces:

Añadir a mi msn   Añadir a Bloglines   Añadir a newsgator


Inicio Rutas ::: Libro de Piadas ::: FORO Rutas y Ascensiones :::


 



Contactar Madteam.net | Contactar C.E.Madteam | PUBLICIDAD | Aviso legal

© David Oliveras 1997 - 2008. Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons

(c)MADTEAM.NET - bojos per la muntanya