Madteam > Rutas y Reseñas » Senderismo » Pirineo » Cami del Gall de Bosc

Cami del Gall de Bosc

Senderismo

Zona: Pirineo   Autor: Porcsenglar

Introducción Agraida passejada per entre el bosc. 1:30 de caminada, sense presses. Es tracta de relaxar-se i badar.

Dimarts20 de Maig de 2003
El cami es pot fer en dues direccions. Començant a Soldeu i acabant a Canillo o be a l´inversa. Jo el vaig fer en sentit ascendent, es a dir, de Canillo a Soldeu, aixi doncs, el temps empreat, 1:30 h. sera mes curt si es fa de Soldeu a Canillo. El recorregut es un bonic passeig entre el bosc, amb alguna que altra pujada, pero en general va planejant. Enfilat desde Canillo el cami s´agafa just a la vora del parking del remuntador de l´estacio d´esqui. Hi ha un cartell de fusta que ho indica, amb un Gall de Bosc (Urogallo, en castellà) dibuixat que despres anem trobant per tota la ruta i que ens serveix d´indicador. Per cualsevol dubte, l´oficina d´informacio es al mitg del poble. Comença amb una pujada per agafar un nivell d´alçada que despres es va mantenint, fent del passeig un plaer entre una mostra de gairebe tota la vegetacio tipica del bosc Andorra. Tambe hi trobem cartells anomenant els tipus de vegetacio que s´hi pot trobar en cada lloc. ( S´acosta l´epoca de les maduixes.......)Te multiples acessos durant el recorregut desde la carretera general, Osigui que el podem agafar i deixar en cualsevol moment. (Aixo si, despres ens trobem que hem deixat el cotxe a....). No te cap possibilitat de perdua, anem seguint els Galls de Bosc vermells del recorregut i arribarem a Soldeu, passant per damunt de el Tarter i atravessant les pistes d´esqui.
Tot plegat, una bona forma de pasar el mati o la tarda, sense presses i gaudint del bosc, que ara esta esplendit.