Madteam > Rutas y Reseñas » C32k

Rutes y reseñas de C32k

Camel A La Paret Oest Del Cap De Mort. por C32k
Escalada en roca - Parc Natural Sant Llorenç del Munt Una bona via per combinar amb altres de la zona o per passar una agradable tarda, ideal per quan comença a fer calor i el dia s’allarga. ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Parc Natural Sant Llorenç del Munt
Punta D’en Clerc por C32k
Escalada en roca - Parc Natural Sant Llorenç del Munt La via Punta d’en Clerc es del tot recomanable, ens farà gaudir i ens posara ‘a tono’, amb tant sols tres llargs. Una clàssica autentica del massís, situada a la Roca de les Onze Hores, la paret amb major desnivell de la primera cinglera de la Mola. ...
Nautilus Al Montgròs por C32k
Escalada en roca - Montserrat Aquesta es una via que ens farà assaborir les emocions i l’ambient de les grans parets. La llarga aproximació, la solitud i el paisatge son els ingredients de la ruta que ens durà al cim mes alt de la comarca de l’Anoia. ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Montserrat
Pirenaic A La Mòmia por C32k
Escalada en roca - Montserrat La Pirenaic es una via amb molt bona reputació, quan puges et dones comte de que la seva fama es correspon i ets sents molt satisfet d’haver fet cim. El que mes us pot agradar son els últims llargs que enllacen amb la Haus-Estrems per que son molt aeris, però els anteriors també son superbs i ens ...
Estaques A L’agulla De L’esquirol. por C32k
Escalada en roca - Serralada Prelitoral Catalana Estaques a l’Agulla de l’Esquirol. L’Esquirol es una de les agulles mes atractives d’escalar degut a la seva curta aproximació des de l’aparcament i també per la tranquil·litat que es respira a l’entorn. La seva roca es molt terrosa, haurem d’assegurar-nos be abans de fer qualsevol pas. ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Serralada Prelitoral Catalana
Atardeceres A La Bessona Superior. por C32k
Escalada en roca - Montserrat Atardeceres a la Bessona Superior. Les Bessones són potser unes de les agulles montserratines que mes interes han despertat. Un lloc idilic en un entorn incomparable, ens deixarà sense cap mena de dubte, un bon regust d’emocions fortes, aventures i romanticisme autentic. ...
Más reseñas de Escalada en roca | Más reseñas de Montserrat
La Gam Del Bisbe. por C32k
Escalada en roca - Montserrat La GAM del Bisbe. La Cara Nord de Frares Encantats mai ens deixarà mai indiferents, es tracta d’un dels racons mes bonics i solitaris de tot el massis, un lloc ple de curiositats que ens aporta aventures extremes i moltes ganes de tornar. El Bisbe es una de les roques mes emblemàtiques degut a ...
Chani Al Penya-segat De La Falconera. por C32k
Escalada en roca - Serralada Litoral Catalana Mar i muntanya, la victòria de l’amor. Aquesta via es un cocktail explosiu que ens carregara les bateries d’energia universal. La fusió d’aquests dos elements naturals i el grau de compromís de la travessa ens proporciona el secret essencial del mediterrani. ...