Madteam > Rutas y Reseñas » Montserrat

Rutes y reseñas de Montserrat

Gep Llarg I Agulla Del Capdamunt por Solsona
Escalada en roca - Montserrat Empzamos por una via a la izquierda el Gep llarg 60m IV muy bien equipada con parabolts. desgrimpamos y accedemos a pie de via a la aresta Brucs a la agulla Capdemunt 55mV. Via bien equipada , pero aqui si que se notan los alejes de los parabolts. Bajada en rapel 15 m y accedemos al camino. Bue ...
Más reseñas de Solsona | Más reseñas de Escalada en roca
Via Joc De Nens + Avi Joan + Directa Al Llençol por Solsona
Escalada en roca - Montserrat Otro lunes mas al sol. Esta vez en Els Graus de Collbató. Nos pudimos refugiar un poco del aire que hacia. Empezamos los primeros largos de la via Avi Joan ( 60m IV, IV+ ), flanqueamos unos metros hacia la derecha y encontramos Joc de Nens, Esta son 60m en tres largos IV+. Accedemos al Camí de l ...
Estereotip Al Serrat Dels Monjos. por C32k
Escalada en roca - Montserrat El Serrat dels Monjos és una zona de Montserrat bastant solitària i amb un atractiu estètic força peculiar. Alla trobarem vies que inevitablement seran sinuoses, buscant les parts menys herboses per tal de fer metres. La Estereotip es una d’elles, és una via molt nova i escalant tindrem molta sensa ...
Iglésias-casanovas Al Lloro. por C32k
Escalada en roca - Montserrat Aquesta agulla es un punt de referencia per als escaladors. S’escalà per primer cop al 1936 amb la utilització de troncs per superar el problema del desplom. Una feina excel·lent, a la roca que representa una de les millors escalades acrobàtiques del massis. Fent la Iglésias-Casanovas assolim la vi ...
Torras-nubiola A La Figuereta. por C32k
Escalada en roca - Montserrat Magnifica via que ens durà al cim de la Figuereta, superant l’extraordinaria llastra que hi ha. Una via clàssica d’alt voltatge, amb bona roca. Nosaltres la vem fer pel recorregut que ve flanquejant pel Sabre i el Punyalet, pero també es pot arribar a peu de via fent el primer llarg de la Ribas-Vela ...
Torras, Nubiola, Capeta. El Sabre. por C32k
Escalada en roca - Montserrat L’excepcional paret oest de la Regió d’Agulles ens convida a ser visitada periodicament, pero potser la part menys transitada es el flanc dret (a partir de la via Cerdà-Riera). Aqui trobem el Sabre, una gran llastra adosada al vessant oest de la Peluda, que no ens deixarà indiferents. Es una via d’ ...
Serrat – Torras A La Roca Del Corb por C32k
Escalada en roca - Montserrat La mescla de bon equipament, la pràctica de diferents tècniques i un llarg curt però amb una mica d’exposició, són les premisses, per a una excel·lent matinal de tardor i/o primavera. ...
The Wall A L’agulla De Sant Salvador por C32k
Escalada en roca - Montserrat Una via ideal per fer un matí d’estiu amb tranquil·litat i verticalitat ombrívoles. Via re-equipada amb parabolts per la FEEC, encara que hi ha alguns que la xapa es mou. ...
Nautilus Al Montgròs por C32k
Escalada en roca - Montserrat Aquesta es una via que ens farà assaborir les emocions i l’ambient de les grans parets. La llarga aproximació, la solitud i el paisatge son els ingredients de la ruta que ens durà al cim mes alt de la comarca de l’Anoia. ...
Pirenaic A La Mòmia por C32k
Escalada en roca - Montserrat La Pirenaic es una via amb molt bona reputació, quan puges et dones comte de que la seva fama es correspon i ets sents molt satisfet d’haver fet cim. El que mes us pot agradar son els últims llargs que enllacen amb la Haus-Estrems per que son molt aeris, però els anteriors també son superbs i ens ...
« Inicio rutas y reseñas | Ver solo Tracks para GPS Página  1  2  3  4  5  6  7  Siguiente »