Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Just hem arribat del Mont Blanc. Era la meva primera experiència als Alps i crec que resulta impresentable l´estat en que s´ha de passar el coluoir per accedir al Gouter. Tenint en compte que la part final del Gouter esta prou equipada, com diantre permeten tenir aquest pas en aquestes condicions????. Tanta Compagnie de Guides de Montangne i tanta comedia! ! ! !
No costa tant tenir un cable tirat durant els escasos 80m. del pas, poder assegurar-te i de pas tranquilitzar al personal.
El guies van a tota \"ostia\". Els pobres clients passen el maleït coluoir amb una cara.....que haurien de avergongir-se
Hi ha hagut prou accidents en aquest lloc com per pendre mesures. Solament una vida ja justifica passar un cable i de pas superar tot aquest pas amb molts menys nervis....
El cable que es possat es a 2 o 3m. d´alçada fent quasi be imposible assegurar. Perquè hi aquesll cable alla dalt? Per l´hivern?
A l´hivern, poca gent i poques pedres hi deuen caure.
31 Respuestas
Última respuesta Wednesday 20 july 2005 - 21:40
Nadie hay que no haya tirado un papel al suelo, sino una edad a partir de la cual te das cuenta de que no hay que hacerlo.
¿Eso quiere decir que no hay que decirle al que lo haga que está haciendo algo mal?
Sí que he usado clavijas, ferratas y teleféricos, ahora no lo hago, y es porque me he dado cuenta de que es mejor no hacerlo.Para conservar el entorno, y para realzar los méritos de lo que hago.
Como las clavijas de Cotatuero son peligrosas.....¿hacemos una escalera con pasamanos?¿Una pista que nos suba en bus?
Ahora resulta fácil entrenar con criterio, adquirir conocimientos específicos, mejora de materiales....y aún así se adapta la montaña desvirtuándola más.La gente sube el Montblanc por sus números, y sin embargo desvirtúa esos números.Qué quieres que te diga, me interesa más el desnivel que la altura en sí.Me interesa más el cómo.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.