La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Pedró dels Quatre Batlles i Tossa Pelada

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 27 february 2006 - 18:40:21

Pedró dels Quatre Batlles i Tossa Pelada

Si algú no té res millor a fer aquest dissabte al matí i ens vol acompanyar a fer una caminada amb raquetes, doncs ja ho sap: http://www.madteam.org/actividades/actividad.php/81

Salut i muntanyes

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Thursday 2 march 2006 - 11:06

Tuesday 28 february 2006 - 18:25
jops.. coincide con el madstage.....
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 28 february 2006 - 18:28

Ya lo estuve picando el domingo...que se animara y subiera a un Madstage, pero na...que si habia patxaran, y no iba Zodiaco...que no iba

mirlo

Tuesday 28 february 2006 - 18:37
Bé, de moment Touanda em farà companyia ... i altres de la colla, que consti
Tuesday 28 february 2006 - 18:40
No m´ho posis més complicat, que de ganes ja saps que no em falten
Tuesday 28 february 2006 - 18:40
snif... y yoesforzandome pa separara madstage de pahacran....
Tuesday 28 february 2006 - 18:42
Ostres Amunt! quina pena que coincideixi amb el madstage que si no jo m´apuntava que el diumenge m´ho vaig passar molt bé.
A veure si a la propera que organitzeu m´hi puc afegir.

Que vaig molt bé la sortida.

Apa, adèu!!!

Tuesday 28 february 2006 - 18:48
Era broma Madveras, lo siento

mirlo

Tuesday 28 february 2006 - 18:52

Ho tindré present, no ho dubtis. De totes maneres ets l´encarregada de mantenir ben amunt l´estandard dels abstemis en aquest club de perdició per les begudes espirituoses, fomentat per elements de dubtosa moralitat com  o en Fern.
Bé, obviament és broma, passeu-vos-ho molt, però que molt bé i aneu en compte a la carretera. Salut

Tuesday 28 february 2006 - 19:22
A ver si la próxima es en sábado y un poco más cerca, e igual me animo y todo. Y de paso, llevaré unas bebidas espiritosas para intentar atraeros al lado oscuro . Aunque sé que hay algunos miembros a los que va a ser difícil hacerles sucumbir. De todos modos, así nos toca a más a los demás.  

P.D.: Muy chulas todas las fotos y el relato de la última barrufets.

Tuesday 28 february 2006 - 19:29
Snif !! pitjor jo, pobret de mi que no puc fer ni una cosa ni l´altre, snif!!

és que sino em faig una mica de pena.....

A veure si diumenge al matí puc anar a fer una passajadeta.

Salut

Wednesday 1 march 2006 - 19:33
Ei Amunt, doncs jo tinc cosa a fer dissabte matí, encara que dubto que sigui més important, però és relacionada amb la feina. Vajam si estic de sort, s´anul·la i encara m´ho puc montar. Tot el tema de serralades interiors m´agrada tant o més que el Pirineu.

Ei Tonimd, si surts diumenge matí diga´m on vas que, alternativament igual t´hi acompanyo, doncs francament m´aniria bé fer alguna cosa o altra aquest cap de setmana.

Vinga, anar-hi anant!

Wednesday 1 march 2006 - 21:12
Amunt, com tu ja saps el dissabte no podem, potser un  altre dia. A la barrufada finalment no varem poder venir, quina pena

Ei Narihnan,  i Tomimd, nosaltres tampoc podem el dissabte, pero el diumenge si que ens agradaria, a veure si quedem.

Salut i seny

Wednesday 1 march 2006 - 21:52
Doncs sí Jaume, em va saber greu que no vinguèreu. De fet, no es pot dir exactament que us esperèssim, però estàvem pendents per veure si venieu a darrera hora. A veure si montem alguna sortida dominguera, allunyada de les caravanes que es munten els diumenges al vespre a la C-16 i a la C-17. Records
Thursday 2 march 2006 - 08:50
Amunt!! Bon Dia, sembla interessant la ruta que proposes... Te alguna coincidencia amb la marxa que organtizava el C.E. Lleida? ( Iª Cursa Popular amb raquetes)....Penja una de les teves ressenyes perque potser m´animo mes endavant a fer-la.... Jo el diumenge estaré pels "Fajols" fent alguna canal.. Facileta perque estic començant.

Bona sort i Amunt!
 Peluo

Thursday 2 march 2006 - 09:49

Hola!! Mira que és curiós. Habitualment preparem les sortides hivernals a finals d´estiu, per anar fent-les progressives, és a dir, no comencem mai amb els grans pics. Doncs aquesta vegada tenim previst fer, entre altres, el Pedró dels Quatre Batlles i el Puigmal per Err, justament dos dels circuits de la FEEC, és una coincidència brutal. A més a més, la tercera trobada és a la zona del Coma Ermada, que és una de les ressenyes que tinc penjades a la web i que ha estat més seguida. Casualitats de la vida. Obviament si completem la sortida (la méteo fa una mica de "yuyu") ja penjaré la ressenya, doncs no és una ruta sobre la que hi hagi gaire informació. Les serres interiors no tenen la tirada dels Pirineus, com diu en Narhimnan, i això és nota. Què vagi bé pels Fajols, zona obligada d´aprenentatge per les canals, no t´ho dic per experiència pròpia, sino pel que es veu quan vas per allà i per la quantitat de gent que ho comenta. Salut i muntanyes

Thursday 2 march 2006 - 10:39
Per cert, m´acaben de dir de l´estació d´esquí de La Vansa que no van poder pujar la Tosa Pelada per culpa del temporal de neu i vent, van haver de fer una marxa reduïda, ja que la méteo era molt desfavorable, havent retirat les fites que a l´efecte havian posat previament i que, per tant, no queda cap traça. És a dir, "espavileu-vos", tot i que m´ha donat el nom d´un dels guies perqué ens orienti una mica. Salut
Thursday 2 march 2006 - 11:06
Uff què vol dir "espavileu-vos"? jajajja

Neus

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies