La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Raquetes on?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 28 march 2006 - 15:45:18

Raquetes on?

Hola!!!!!!!!!!!Aquest dissabte tenim intenciò d´anar a fer un cim amb raquetes.El cas ès que no sabem on anar!A veure si algú ens pot ajudar!
Em de sortir el dissabte a primera hora i no volem fer masa kmts.per que a la tarda em de tornar a ser a casa.Tambè ens agradaria que no tingues masa desnivell ja que forma fisica encara no ès la escaien.
Gràcies i a veure si ens podeu ajudar.

expandir todo contraer todo 2 Respuestas Última respuesta Tuesday 28 march 2006 - 17:20

Tuesday 28 march 2006 - 15:46
Perdó!!!! som de Lleida. Arreveure
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 28 march 2006 - 17:20
Hola bones. La zona pirinenca que ens queda més a prop als que som de Lleida és la Vall Fosca, a tot just 140 km. Jo tinc intenció d´anar-hi també aquest dissabte, encara que pensava  marxar divendres a la tarda o al vespre.
Allí tens diversos cims per a fer, però has de comptar 1000 metres de desnivell des de la presa de Sallente, ja sigui per al Montsent de Pallars, la Pala Pedregosa, el Neriolo,...
salut i si voleu res més, pregunta

Ocultar todas las respuestas      

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies