Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Vam escalar la via el 30 de setembre. Les ressenyes marquen V+ obligat, pero tot i aixi deu ni do. La via esta prou equipada, tot i que hi ha trams de diedre i fisura amb passos de 6a a protegir. Jo crec que es mes exigent del que sembla en principi.
Potser el cumul de circumstancies no va ajudar gaire a la meva moral: 1,15 d´ aproximació, 1h d´ espera en una cova per a esperar que pares de ploure, pluja a la tercera tirada, sol, calor, fred.... de tot una mica, i es clar, 500mts de via.
Tot i aixi molt guapa, i sobretot molta tranquilitat, no hi havia ningu mes escalant en tot el massis. Uns valencians que vam trobar que volien anar a la nord em sembla que es van tallar per la meteo.
Sort que en Feliu, amb una moral a prova de bombes, ens va arrosegar per tota la via.
La tirada de 6b, de canalizos perfectes, requereix molta tècnica de peus i molta fe, pero esta bastant cosida a xapes. Dificl trobar en cap lloc mes de catalunya una cosa similar.
Tota reequipada amb parabolts, pero tambe trobarem claus, sobretot a les fissures. Portar pedals per al llarg Ae, doncs tot i ser placa inclinada, els passos allarguen bastant. Varem estar 6:30h escalant (cordada de tres)
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.