La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >cap del ras. Alba Artigas (275m. 6c. 6a+ obl.)

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 29 january 2007 - 19:40:31

cap del ras. Alba Artigas (275m. 6c. 6a+ obl.)

bones.
Diumenge vam repetir aquesta exigent via als puntals d´ ager.
Vam fer cas dels gurus del temps (molina & cia) i vam acabant passant bastant de fred, doncs va estar tot el dia amb el cel entarenyinat.
Pero l´ alberto i jo ens vam armar de valor i cap amunt!!!
Via bastant durilla, res a veure amb la tonica del sector.
Fissures de 6a a protegir, plaques amb els seguros a can coll... i sense possibilitat d´ equipar, etc... La part superior esta mes equipadeta. Vam trobar un munt de material d´ abandono a les reunions inferiors......no m´ estranya.
Hi ha bastantes seccions amb roca delicada, vam tirar algun topi bastant guapo.
Vam emprar friends, de l´ alien groc fins a camalot del 3, tascons i bagues sabineres.
El pas de 6c va sortir en lliure, i a vista. De totes maneres es fa en a0 o pedal sense problemes.
En resum, una bona curtida, almenys per a nosaltres.
Aixo si, vam estar sols, nomes hi havia uns altres penitents a la Redrum.

A reveure

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 30 january 2007 - 13:19

Tuesday 30 january 2007 - 11:53
Hey!

Ereu vosaltres els de la Alba? nosaltres erem els altres penitents de la Redrum!!! No se si vam parlar amb tu (plumon vermell) .

Bueno va ser un dia moolt maco, i la vista dels piris (malgrat la poca neu) moolt guapa.

Menuda currada que us vau fer!!! vaig mirar la ressenya de la alba-artigas al cotxe i deu ni do!!!!

Vagi be!!

Jose

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 30 january 2007 - 12:49
poz zi....naltros erem els altres penitenchiari.

El del plumon vermell i les orelles glaçades era jo. Em dic Marc (wasma).  L´ alberto penjava de l´ altre extrem de la corda, i em sembla que en aquell moment no tenia gaires ganes de conversa....
Que n´ es de petit el mon. Havia llegit alguna piada o ressenya vostra.

I efectivament, ens vam curtir be. L´ alba artigas es una bona currada. No se si algu mes per aqui la feta, per a comentar que li va semblar.

Apa, a veure si ens tornem a veure.

Tuesday 30 january 2007 - 13:19

Lo que mes vaig flipar es que vau anar cagant llets!!!!!  Vau arribar quan nosaltres erem a la R1 i vam acabar gairebe a l´hora!!!! Quin temps vau fer? unes 4 hores // 4,5 hores mes o menys, no?   ... que teniu, dits hidraúlics? o el fret us feiar apretar ?

Lo mes maco (no se si els vau veure o us van passar per sobre) en el L1 - L2 i fins el L3, cuan mes sol va fer, els voltors van estar passejant-se aprop nostre, al principi  força a prop ... immmmpresionat! fantanstic!

Dels dos, jo soc el que no portava les cordes, o  el que no portaba barba.

Vagi be! 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies