La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >GAM al Bisbe 235m. 6c

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 31 july 2007 - 11:19:02

GAM al Bisbe 235m. 6c

bones.

Dissabte vam escalar-la amb l´ Alberto i el Toni. Els dos primers llargs, els més delicadillos, se´ls va currar l´ Alberto, possant alguna peça.(despres es queixa...) El darrer llarg de fisura, el Toni.(aquest no es queixa mai) Despres ja em va tocar a mi, amb el llargs de 6c, V+ i 6c.

Jo em vaig despertar a casa marejat com una sopa, vaig fer el viatge marejat, vaig estar marejat al bareto i fins al segon llarg de la via no vaig començar a reaccionar, ajudat per el bloc tamany pilota de basquet que em van tirar a sobre......aneu al lloro amb la xemeneia de III, el tema és delicat. Sort que va petar davant meu en trosos més petits....de totes maneres si no arribo a portar casco m´ han de treure.

Al llarg de 6c em van passar tots els mals, llàstima que no va sortir, deu ni do la pililla. El pas de bloc de 6c de l´ ultim llarg va sortir despres de volar un cop, pero despres de xapar la tercera no vaig tindre ous per a passar-hi la corda,.........un altre dia serà. Via amb molt d´ ambient, ben equipada, amb alguna reunio molt incomoda. L´ aproximació i especialment el retorn molt distrets i bonics, ideal per completar la jornada.  Ah, fresquesta fins a les 17.00 que ja hi toca el sol altre cop.

siau

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies