La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >El Vol de l´ Aufrany i Tanger. Collegats

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 12 september 2007 - 17:00:16

El Vol de l´ Aufrany i Tanger. Collegats

El passat 2 de setembre vam anar a Collegats per a escalar la via El Vol de l´ Aufrany....ens vam baixar a la segona tirada, m´ explico:

Primer llarg cutre (V), vam fer saltar uns quants bolos. L´ inici del segon llarg (6c+), en fi...roca vermella absolutament patinosa, no et pots fiar dels peus, i la bavaresa per a les mans tambe queia a trossos, almenys el poc tram que vaig tocar. No se si a dalt la cosa millora, pero no em va semblar una via per anar a disfrutar....bueno, valtros mateixos, jo ja he dit el que.

Per cert, vam trobar a peu de via una ressenya de la via arrencada del Vèrtex on sortia. Si és d´ algu li puc tornar la pàgina.

Total, que vam anar a repetir la Tanger. Aqui si que vam disfrutar. Bona roca i temperatura ideal.

Siau

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies