La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >vall d´incles

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 6 january 2008 - 21:26:07

vall d´incles

Hola,

Trobo molt interessant la ruta proposada així que, si finalment la fas agrairia informació de primera mà (sobre estats del refus lliures, temps entre refus, etc...)

Molta sort. Sergi

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Monday 7 january 2008 - 23:24

Sunday 6 january 2008 - 21:28

ei , em refereixo a la ruta que proposa Beckolina (veure alguns posts per sota)

Ocultar todas las respuestas      
Monday 7 january 2008 - 08:34

Hola company!

Doncs si, a mi també m´ho sembla, d´interessant... ja us explicaré! De totes maneres, si algú sap l´estat de la part lliure del Refu de Rulhe agrairiría la info... no hi he estat mai i... suposo que matalassos i mantes n´hi haurà...

Estem en contacte, Avezados! Salut i muntanyes!!!

bGo

Monday 7 january 2008 - 08:56

La part lliure té matalassos i mantes.

Salutacions

Monday 7 january 2008 - 09:38

Gràcies! de totes maneres...

Disposes d´alguna fotografia? té capacitat per 12 persones? Com és de gran? Has anat per la ruta que jo proposo de fer?

Monday 7 january 2008 - 13:36

Quina ruta deies?

No he estat per la part francesa de Ruhle, només he pujat per Andorra. Lo del refugi t´ho dic perque fa uns dies vaig estar parlant amb el guarda ja que voliem anar però al final vam canviar de plans. Em va comentar que eren unes 10 places, amb matalassos i mantes però no en tinc més informació.

Per cert...en saps res de l´amic comú que m´has comentat abans? fa dies que està ´desaparegut´...si el ´veus´ dona-li un petó de part meva

Monday 7 january 2008 - 14:04

La ruta per on volem pujar és per Port d´Incles o Fontargent i anar a dormir a Rulhe, no pas per la vessant francesa... Bé, ja veurem! Si hi ha mantes i matalassos ja estic contenta! veus que fàcil?

De "l´amic comú"  en sé que ha estat per terres andaluses durant molts dies... però ja està per aquí... li donaré de part teva, si hi parlo!!!

Merci per la info, nena!

bGo

Monday 7 january 2008 - 23:24

Wenasssss, be sobre el estat del refugi no puc ajudarte, pero sobre la ruta jo la hi fet al estiu hi es una ruta molt maca que es pot fer amb un dia tranquilament sense fer nit al refugi, ara al hivern en un dia no se si es podra fer per el tema de neu i horas de llum.

Si finalment hi vas jo recomano pujar per Juclar i baixar per Incles, no es per res en particular, no mes per que la baixada per Incles es una vall mes oberta i amb mes camp de visio si hi ha falta de llum.

salu2

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies