La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Porta del cel i Pica d´Estats

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Sunday 3 february 2008 - 12:45:24

Porta del cel i Pica d´Estats

Hola, l´any passat vem fer els Carros de foc i ens va entusiasmar. Aquest any hem pensat fer La porta del cel, la volem fer passant dos nits o a Pinet o a Vallferrera per fer la Pica, que em recomaneu, pujar a la Pica per Pinet o per Vallferrera? Em recomaneu fer nit a Baborte per fer mes curta la etapa de Vallferrera a Tavascan?

Moltes gracies...

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 11 february 2008 - 20:53

Sunday 3 february 2008 - 20:40

Hola, jo ho vaig fer l´estiu passat. Per mi molt més recomanable pujar a la Pica des de Pinet. L´opció de fer nit a Baborte et servirà per retallar l´etapa de l´endemà fins a Tavascan (que es una mica pal), però recorda que és un refugi lliure i si aneu a l´estiu segur que esta "a petar".

Els trams més espectaculars són els voltants de Certascan i Pinet,

que vagi bé

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 3 february 2008 - 21:32
hola!!!! aprofito la pregunta per fre-ne un altra.Perdonaeu!!!!!
Ara a l`hivern per on m`aconselleu fer-la ,laPICA, per PINET o per Ferrera??
Hi ha ,molta neu,es pot fer amb raquetes,piolet i crampons,com no..
Merçes i perdoneu la intromisió.

Monday 11 february 2008 - 20:53

Sobre la travesia no tengo nada que decir pero sobre el refugio diría que es de los pocos de ese estilo y tiene algo de especial. La zona no es tan concurrida como el Lago de Sotllo. El Pic de Baborte tiene buenas vistas sobre el valle a sus pies y del Pic de Sotllo.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies