La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Com està el coll de la Marrana ?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 14 may 2008 - 16:18:38

Com està el coll de la Marrana ?

Algú sap com està de neu el coll de la Marrana i el de Tirapits ?  Es pot passar sense problemes? Ens estem plantejant per aquest dissabte dia 17 fer la travessa de Vallter a Thués depenent de la quantitat de neu i  del temps que faci

expandir todo contraer todo 7 Respuestas Última respuesta Thursday 15 may 2008 - 18:03

Wednesday 14 may 2008 - 17:52

Nosaltres hi vam estar dilluns passat (canal Estreta al Gra de Fajol petit) i hi havia força neu, i molt tova. Sense raquetes ni m´ho plantejaria, i fins i tot amb raquetes pot ser pesat...

També depèn de com evolucioni el que queda de setmana, no m´he fixat molt en la meteo...

Salut 

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 14 may 2008 - 19:13
Gràcies per la informació. Em sembla que ho posposarem per més endavant.
Thursday 15 may 2008 - 08:55
Vau fer la estreta? encara aguanta? podries penjar una piada? 
Thursday 15 may 2008 - 17:24

Ummmm... em sembla que era l´estreta 

La vam fer com a última pràctica del Curs d´Alpinisme d´enguany, que pel mal temps s´ha anat dilatant i no hi havia manera d´acabar-lo...

La veritat és que no tinc molta experiència a l´hora de fer piades, igual algun company del curs em podria ajudar...

Us puc dir que la neu estava molt tova des de primera hora (havia nevat recentment), els ressalts estaven un pèl complicadets precisament per això, no hi havia gaire oportunitats de clavar piolet i s´havia de "ganxejar" a la roca. Bona part de l´equipament de la via estava amagat a sota la neu i no el vam poder aprofitar. No vam trovar gens de gel, realment no ha fet i no feia gaire fred (entre 0 i 3 graus). Hi va haver boira i ens va caure aiguaneu, raó per la qual no tenim fotos de l´ascensió (tot i que en Klaix es va apanyar per a fer-ne algunes a la cova). La sortida a la cresta no presentava gaire cornisa, i la baixada des del coll dels Isards la vam fer sense problemes però enfonsant-no´s bastant a la neu...

En fi, em sembla que aquesta info no dóna per a una piada, no?

A veure si algún company de curs s´anima a complementar-la...

Salut

Thursday 15 may 2008 - 17:32
jejeje.. i tant que dona i tant, has donat tota la info necesaria 
Thursday 15 may 2008 - 17:40

Madveras, veient les fotos de la vostra ascensió, puc dir que hi havia molta més neu aquest dilluns, realment sembla una canal diferent... Per exemple, aquells esglaons glaçats ni tan sols s´adivinaven, debien quedar a sota de dos pams de neu...

La meva impressió de la canal, amb la neu tan tova, va ser de poca dificultat, excepte un parell de ressalts que s´havia de posar una mica d´enginy per superar... El mal temps, però, li va donar una mica d´ambient.

Salutacions també als companys i als instructors del curs, ha estat una experiència maca... (i encara ens queda el sopar!!!)

Thursday 15 may 2008 - 18:03
  .... la Estreta a petar de neu a mitjans de maig.... realment si que el temps esta boig....  .. en tot l´hivern practicament no hi ha hagut neu a Ulldeter... y ara..... 

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies