Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña
Algú sap com està la pista fins a Cortalets??
Podré pujar amb cotxe turisme?
Merci
23 Respuestas
Última respuesta Monday 15 june 2009 - 21:48
Por las fechas, deberia estar abierto sips...
Has probado los dos telefonos?
sip!! he probado los 3 ! uno no lo cogen, otro salta el fax (q despues tampoco es fax porque intente utilizarlo como tal, y tampoco recepcionaba nada....) y en el otro salta un contestador que nunca te da opcion a nada..... snif, snif, ....
he leido en la ficha que me envias primero, que no abren hasta el lunes dia 15!!! buaaaaaaaa........
a ver ande acabamos!! como encima halla mucha gente por alli, con eso de la leña de la flama, ya la hemos liado.... hasta el libre va a estar a tope!
ostres! doncs nosaltres marxem avui al migdia cap a Merialles per fer demà el Canigó per la xemeneia... però dormirem en fragoneta!!!
suposo que no faran falta grampons ni piolet, oi?!
Madveras, vaig veure el video que vas penjar de fa uns 10 dies i semblava que no calien... i amb la calor que ha fet... i farà... perquè ens espera un cap de setmana es-tu-pen-du!!!
si necessiteu res, som aquests

salut!!!
jajajaja... semblará una romeria ![]()
Nosaltres aquest: http://loybcnmadveras.madteam.net/ y http://rapaz.madteam.net http://oroneta.madteam.net/
Pujem amb una furgo vermella
la madfragoneta jejeje
Nosaltres sortim avui al vespre, aixi que arribarem a les tantes...
De grampons no crec que faci falta, el video es de finals del mes pasat i ja no feien falta..... el que fara falta es crema solar, que veuras tu la color que pasarem ![]()
ei! yo no tengo foto que colgar!!! bueno, llevare una rosa en la oreja?? ok!!! jajajaj
si, veo que vamos a ser unos cuantos por la zona!!! y nos vamos a torrar!!!
no se si esa es mas rapida o que... pero nosotros saldremos de parets,y cogeremos hacia vic la C57??, de alli hacia Ripoll, collada de toses, puigcerda, bourgmadame, villa franca del conflent, y a casteill o castell, y de alli, la pista hasta el refu....
pero cuando ayer lo mirabamos con la Guia michelin, la opcion de entrar por la Junquera tambien fue la primera que nos dio....
la verdad es que siempre que he ido hacia la zona del canigo, hemos entrado por Puigcerda... (pese a la carreterita de curvas que hay desde alli.... ) asi q casi es un clasico para nosotros!!![]()
si llevais la fragoneta llena, entonces perfecto! jajaj y
o ya te digo que nunca he entrado por ese lado, no puedo comparar!
si Madveras, segons www.viamichelin.es (pots triar itinerari, curt, ràpid, amb vistes... fins i tot et diu el què et costarà...) has de passar Perpinyà i sortida 3 Prades.... seguir fins a Vernet-les-Bains, Casteil i d´allí surt la pista fins al refugi...
l´altre ruta és més curta en quilòmetres, però per vies més lentes (que l´autopista) i si et vols estalviar la Collada de Tosses... dons ja saps... clinc clinc clinc... Túnel del Cadí us dóna la benvinguda!! jejejé
nosaltres amb la folkivan blava de 20 anyets... doncs a 110 per l´autopista xino xano i ja arribarem... jejejeje
bon viatge a tothom!!!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.