La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Rutes recomanables pel Parc Natural de l´Alt Pirin...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 26 july 2010 - 20:47:31

Rutes recomanables pel Parc Natural de l´Alt Pirineu?

Quines rutes recomanarieu de fer en aquest parc? I rutes de 2-3 dies? Apart de la Pica d´Estats que ja he fet, trobo que és una zona una mica oblidada. Però crec que és força interessant, sense les prohibicions d´Aigüestortes ni la seva massificació a l´estiu.

També em van dir que per aquestes dates es feia una trobada bastant maca al cim del Mont-Roig? En sabeu res?

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Tuesday 27 july 2010 - 17:51

Monday 26 july 2010 - 21:43
De la trobada no en se res, però just fa dues setmanes vaig estar pel Montroig i enguany està molt maco amb força aigua i la neu que encara quedava.
Jo les rutes que vaig fer va ser pujar el montroig per una banda per baixar-lo per l´altre, i el dia seguent la ruta del ventolau de la qual aconsello molt l´aproximació pels llacs que et vas trobant pel camí.
Per dormir el refugi del montroig està força be, es llauna però ta be.
De la zona més de la pica es pot dormir a broate i d´allà el sotllo es una variant que stà força bé.
Inclús algun cim prop de boavi, boavi es un raconet encantador.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 27 july 2010 - 14:22
Sobre trobades, potser et refereixes a la pujada al Port de Salau:
http://www.feec.org/Noticies/noticia.php?noti=5513
I de rutes, jo no fa massa vaig descobrir la vall de Cabanes, i és molt i molt recomanable. Pots pujar per la de Gerber i baixar la de Cabanes, o a l´inrevés, i pujar al Bassiero.
Salut i sort

Tuesday 27 july 2010 - 17:51
Merci per les respostes, a veure si ens decidim. Si Itus és la pujada a Port de Salau, estava equivocat amb el Mont-Roig.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies