La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >ruta ultrafacil per la Vall d´Aran?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Saturday 5 january 2013 - 22:41:20

ruta ultrafacil per la Vall d´Aran?

Bones... no se si ja ho llegirà algú o esteu tots por ahi jejeje

Dema al vespre piro tres dies cap a la Vall d´Aran.. pero no tinc ni idea de que fer...

Me pordrieu recomanar alguna ruta que sigui molt molt molt pero que molt facil per foquejar per allà? :p

Merci

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Sunday 6 january 2013 - 12:43

Sunday 6 january 2013 - 09:50

Et proposo dues opcions :

Tuc de Beret, amb sortida i arribada al Pla de Beret. Pots fer bona part de l´ascensió per les pistes.
Cap de Clòsos, també amb sortida i arribada al pla de Beret.
Totes dues tenen un desnivell del voltant de 800 metres.
La zona de Beret es on tens l´accés més fàcil i on trobaràs la neu a peu de cotxe.

(Post Editado: 6-1-13 10:04:37)

Ocultar todas las respuestas      
Sunday 6 january 2013 - 11:52
Merci, crec que me decanto per la zona del Cap dels Closos, vaig estar mirant i encaixa bastant amb elque busco per ara. El Tuc de Beret diria que es el que vaig fer quan vaig començar amb l´esqui de Muntanya

Moltes gracies

Sunday 6 january 2013 - 12:43
Matina una mica, que amb aquesta calor, cap al migdia, la neu es posa mooolt pesada.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies