La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Condicions ruta Vallter-Costabona

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Wednesday 17 april 2013 - 22:59:06

Condicions ruta Vallter-Costabona

hola a tothom,

Volia preguntar en quines condicions, o a qui li puc preguntar, està la ruta Vallter fins el Costabona? Si calen raquetes o no, i es pot fer sense problema.
Voldríem anar aquest diumenge.

Moltes gràcies!

Salutacions,
Carles Marquès

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Monday 22 april 2013 - 16:30

Thursday 18 april 2013 - 09:11
Estigues atent a la meteo. Divendres baixada notable de temperatura y posible nevada (nevadeta?), dissabte bon dia pero temperatures igualment baixes (ara han estat massa altes) i vent! per diumenge no m'en recordo.
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 19 april 2013 - 18:52
Gràcies Salem. Sembla que pinta força bé per demà i diumenge el temps però no sé com estarà el terreny pel que fa a la neu tenint en compte que avui estava nevant per alguna part del Pirineu, algú ho sap? Raquetes sí, Raquetes no? Podeu votar! Grampons? (espero que no, que no en tinc!) jejeje. És una excursió bastant "plana" i senzilla però no vull bromes amb la neu.

Salut!
Carles

Friday 19 april 2013 - 19:14
mmmm... potser a primera hora la neu si que estigui dura per grampons, pero crec que amb raquetes es podra fer be, sempre tenint en compte les limitacions de les raquetes amb la neu glaçada.

er aquesta part del pirineu diria que la nevada ha estat minsa

potser a les webcams de vallter es veu algo

Saturday 20 april 2013 - 13:30
Bon dia!

Gràcies madveras!

Miraré això de la webcam de Vallter a veure si ho trobo.
Avui anava la meva cosina per la zona de Vallter, a veure què em diu, i si me'n recordo al vespre ho explico, per si algú més ha d'anar. Igualment diumenge al vespre o dilluns ja informaré de com ha anat.

Les raquetes les portem segur però grampons no en tenim.

Salut!
Carles

Monday 22 april 2013 - 16:30
Hola a tothom,

Per si a algú li interessa:

Finalment no vam utilitzar les raquetes. Ens ho vam prendre tant amb calma que se'ns va fer tard i només vam fer el Roca Colom 2506m. Per arribar al Costabona encara faltava més de mitja hora només anar, i encara havíem de tornar i eren ja les 14h. A part que uns núvols amenaçadors anaven avançant i tapant la tarda.

Pel que fa a la neu, vam poder fer l'excursió sense raquetes tot i que hi havia molta neu. La neu presentava diferents estats. En general, no t'enfonsaves prou com per portar raquetes (mig pam aprox.), però  massa per portar botes normals, ja que les botes han quedat una mica fetes pols, el gore tex em sembla que s'ha evaporat, jejeje.. Hi havia algun tram amb gel però sempre esquivable, i la neu en general força dura menys el tram del principi de pujada que estava una mica més tova.
No tinc prou coneixements tècnics com per decidir exactament què hagués estat millor, si grampons, si raquetes o si botes de neu, però pel que vaig veure in situ em fa l'efecte que el més adequat, tenint en compte que ens enfonsàvem poc (tot i que caminar es feia incòmode) i el terreny no presentava dificultats tècniques, haguessin estat unes botes una mica més rígides per neu, on no traspassés l'aigua. La temperatura era freda, entre els 5 i els 10 graus i quan va marxar el sol es notava fred.

salut i fins una altra!
Carles M.

Editado: 22-04-2013

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies