La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >algun lloc per anar a foquejar relativament a prop...

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Monday 14 april 2014 - 15:45:37

algun lloc per anar a foquejar relativament a prop de barna?

Algun dels dies de setmana santa potser faig puja baixa, maxim potser dos dies a fer alguna foquejada.

No tinc ni dea de com està ara la neu, alguna recomanació de lloc que estigui amb neu decent... i facilet, please jejeje

Volia evitar pujar a Andorra de totes totes que segurament estarà tot el principat a reventar

Gracies

expandir todo contraer todo 8 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 april 2014 - 14:39

Monday 14 april 2014 - 16:37
Dons ha de ser cara nord i per.sobre de 2000, dons el desglas es.molt fort.
Potser el puigmal per França, el pic de Cambres d'aze.
Potser el Padrons encara es pot fer
Pero heu de sortir molt aviat perque a les 12 la neu es sopa

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 april 2014 - 10:26
pots mirar el puigmal (part francesa), la carretera estarà oberta, o la vall de Ransol si està en Andorra però no toques pistes d'esquí

Tuesday 15 april 2014 - 10:45
Lo de Andorra ho volia evitar per evitar la aglomeracio de gent a la vall, en muntanya espero que no... pero weno per fer un puja baixa potser es de las millors opcions

viam també la meteo...

Tuesday 15 april 2014 - 10:46
Jo vaig estar de divendres a dilluns a la zona maladetes - aneto i allà aguanta prou bé. Hi ha neu pols per sobre de 2300m.
Tuesday 15 april 2014 - 10:52
fa dues setmanes vaig estar fent el serreras i estava molt bé sortim del parkin amb esquís pel Poble de l'Serrat

Tuesday 15 april 2014 - 11:20
Home, les Maladetes per un puja baixa miaja lluny jajajaajaja ... ja imagino que per aquelles zones la neu es on estarà millor.
Pero a "prop" de barna, ja deu quedar poca ¿no?

Tuesday 15 april 2014 - 14:21
David, jo vaig estar a pimorent fent el coma d'or i hi havia neu suficient per trillar un cap de setmana.

Salut

Tuesday 15 april 2014 - 14:39
dons potser tirem cap alla... :)

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies