La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Neu al Mulleres

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 6 may 2014 - 17:38:01

Neu al Mulleres

Algú sap com està de neu el Mulleres des de la Boca Sud del Túnel de Viehla? i fins el refugi?

Gràcies!

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Wednesday 7 may 2014 - 09:32

Tuesday 6 may 2014 - 17:42
Hi vam pasar per devant aquest cap de setmana, encara hi ha molta neu, la cota no la se pero conta que deu estar sobre els 1800 - 2000 m

Aps, moc el post al foro corresponent

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 6 may 2014 - 18:08
Gràcies Madveras!

Algú sap si hi ha prou-bona neu fins al refugi per anar amb skis o no val la pena carregar-los? 

Editado: 06-05-2014

Tuesday 6 may 2014 - 18:20
A primera hora aquest cap de setmana, per la zona la neu estava bastant dura, fins hi tot vam utilitzar ganivetes.
A mig matí, una neu espectacular i ja despres molt pesada.

Aneu nomes fins el refu o aneu a fer cim?

Per l'alçada que està el refugi, jo si que m'agafaria els esquis.

Tuesday 6 may 2014 - 19:05
El plan es dissabte fins al refu amb la neu pesada...i diumenge ben d'hora amb neu dura fins al cim. 
Com que estic una mica tocada del genoll, preferiria no haver de dur els skis ;), Fins al cim segur que podem fer-ho amb grampons per les hores però el dubte el tenia en si m'enfonsaria fins al refu si vaig només amb les botes....

Wednesday 7 may 2014 - 09:32
mmm.. aixó si que ja algú que hagi estat per la zona ... viam si algú te pot dir algo

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies