La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña >Nieve en el coll de la marrana?

Rutas, Ascensiones y Condiciones de la montaña

volver al indice del foro.

Tuesday 17 may 2016 - 15:47:20

Nieve en el coll de la marrana?

Todavia hay nieve en el coll de la marrana? Es para subir amb nens.

Muchas gràcies.

expandir todo contraer todo 12 Respuestas Última respuesta Thursday 19 may 2016 - 15:52

Tuesday 17 may 2016 - 18:32
Mira, Gerardo acaba de colgar una galeria de fotos

https://www.madteam.net/fotografia/albums/8759-pic-del-freser/3

Editado: 17-05-2016

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 17 may 2016 - 19:06
Ostras gràcies Veras a mes es on volia anar jo.
Wednesday 18 may 2016 - 11:23
Veras intento posar un missatge a Gerardo en la galeria de fotografies per preguntarli dues cosetes. i no em deixa enviarli.

No se si es culpa meva o algo no xuta.

Gràcies 

Wednesday 18 may 2016 - 13:08
ups, igual no xuta...

pots enviarli un privat a https://www.madteam.net/perfiles/gerardo

Wednesday 18 may 2016 - 13:30
Pregunta, pregunta....

Wednesday 18 may 2016 - 14:19
jajjaaja.
Buenas Gerardo Aquest cap de semana parlavem amb la dona de pujar al Freser amb els nens i apareixes tu i ens fas un reportatge del que ens trobarem.
Volia preguntarte si el flanqueig fins a la coll del malinfern es veu clar, o es va a" campa qui pugui"?
I  el coll de la Marrana per la foto que poses hi ha molta neu es pot pujar sense crampons o hi ha algun pas a la dreta on no hi hagi tanta neu?

Moltes Gràcies. i perdona l´atracament.

Wednesday 18 may 2016 - 14:46
Doncs mira, precisament diumenge passat vam coincidir al Coll de La Marrana amb un grup en el que anaven nens.... La neu per arribar al coll no necessita crampons, almenys en hores centrals del dia; a més hi ha una traça bàrbara....  Pel que fa al flanqueig, és una mica campi qui pugui, i la veritat és que una miqueta incordiant: has d'anar pujant com si pugessis al Bastiments, i en una mena de "hombro", a l'alçada de la roca més baixa de les Arpelles del Freser, t'hi poses. De fet és la cota que has de mantenir més o menys fins al final. Però sovint no hi ha rastres de camí, hi ha sectors d'escollera i tartera, i s'atravessen alguns neveros bastant durs, on pot ser es passaria millor amb crampons... I per cert, a la meva companya Mati li va passar a prop un gran roc procedent de la part cimera del Bastiments. No sé si estan acostumats a segons quins terrenys els teus nens, però sense dubte us seria molt més senzill pujar al Bastiments.

Wednesday 18 may 2016 - 15:12
Gracies Gerardo .
No si els nens ja estan curtits (pobrets no ens agrada portar-los als centres comercials) , precisament voliem anar al freser, perque al Bastiments han pujat per Baciviers i per el coll de la Geganta . L´ any pasat. vam fer e pic de l´l Infern per Tirapits i quan anavem per el Freser el cel va comenzar a fer llampecs, i vam sortir d´estampida. I ens quedava el Freser per fer.

Pero Gràcies Gerardo amb les tevas dades farem reunió i decidirem si ho fem ara o esperem unes setmanes.

Per cert m´agrada la teva definició del teu perfil com d´excursionista d´altura no la habia escoltat mai i em sento identificat.  

Wednesday 18 may 2016 - 17:34
Caram, veig que tens als teus nens treballats. Imagino que no tindrien cap problema pel terreny merder del flanqueig, però compte amb els neveros del flanqueig, que són inclinats, amb neu bastant consistent el diumenge passat, i sense traça oberta (bé, potser quedi la nostra....). Feu el cónclave i decidiu... Em sembla que us seria més fàcil que fer el flanqueig, accedir fins al Coll de les Come de Mal Infern des del GR cap a Núria: si us desvieu on fa l'angle més al nord, esteu a sota del coll, el pendent es suau, pendent directe sense flanqueig, i té molt poca neu.... Repassa les meves fotos, veuràs on et vull dir.....

Per exemple:
La 6 és el punt on iniciar el flanqueig, amb la part baixa de les Arpelles com a referència.
La 40 està treta  prop de l'angle on et dic per sortir del GR i enfilar-se al nord.
I la 37 et mostra el flanqueig a mitja alçada pel Bastiments: hi ha quatre neveros inevitables, i l'últim, el de l'esquerra, especialment llarg. Als peus d'aquesta vessant, pujant cap a l'esquerra, és per on se m'acut que seria menys compromès.

Que vagi molt bé.

Ah, per cert, m'encanta la vostra al·lèrgia als centres comercials. I gràcies pel comentari del meu perfil. És exactament el que em sento, un simple excursionista que necessita l'alta muntanya.

Editado: 18-05-2016

Wednesday 18 may 2016 - 19:03
Ey Gerardo moltisimes Gràcies 
Potser si que es una bona opciò aquesta que dius de la foto 40 ho rumiem i si no ho veiem molt clar es esperarem a que no hi hagi tatnta neu.

Ens veiem per aqui.
Una abraçada

Thursday 19 may 2016 - 15:41
Hola. Sí que hay, un poco bastanta aún. Fui el lunes 16. :) lleva palos, y grampones.
Thursday 19 may 2016 - 15:52
Gracias interfolia.
 Gerardo me ha hecho un reportaje fotografico de lo que hay por ahi.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies