La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > La Cafetería > Mal fin de semana

La Cafetería

volver al indice del foro.

Monday 28 may 2012 - 11:26:42

Mal fin de semana


http://www.heraldo.es/noticias/aragon/2012/05/28/tres_montaneros_fallecidos_fin_semana_189497_300.html

Ayer hicimos el Pic de Salenques desde la Besurta. Esta tarde cuelgo piada y alguna foto para que veáis la situación (más nieve de la esperada). Mientras desmontábamos la tienda en el primer ibón de Escaletas a mediodía, vimos demasiado ajetreo de helicóptero. Ahora confirmamos tan malas noticias.

  

expandir todo contraer todo 17 Respuestas Última respuesta Friday 1 june 2012 - 10:16

 
Monday 28 may 2012 - 11:42

 Fjavier, gracias por hacernos llegar la noticia, mas que nada para hacernos conciencia de lo peligrosa que es la montanya o en todo caso, nosotros, que somos la que la invadimos.

Toda una tragedia.
Saludos

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 12:07


El fallecido, Jordi Gomis, era mienbro de la Secció d´Esquí de Muntanya del MADTEAM y habia hecho varias salidas con la sección. En esta ocasion, iba junto a Jaume (panxi) y habían subido por la Estasen sin  ningun problema, y en ese momento se disponían a bajar hacia aigualluts, donde estaban acampados.

Nos percatamos mientras descansábamos en aigualluts, al ver que un helicóptero estaba dando vueltas e intentando aterrizar en el glaciar de Barrancs.

Jaume, nos informó de lo sucedido y rápidamente bajamos al GREIM de Benasque, donde nos informaron del fallecimiento de Jordi.

Desde aquí, mandamos un fuerte abrazo y muchos ánimos a su mujer y a toda su familia y amigos en este momento tan y tan duro para todos.

Descansa en pau Jordi

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 12:15
Gràcies Fjavier per informar.

Jo també estava amb Rapaz ahir...estem trencats. L´únic consol que es pot trobar en un fet d´aquest tipus, és que en Jordi va deixar-nos mentres feia una de les coses que més estimava en esta vida... fer muntanya.

Una forta abraçada per tots els familiars i amics d´en Jordi G..

Fins sempre Jordi, allà on estigues.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 12:33

Uffffffff nois, son d´aquelles coses que encara sap més de greu, 
Ho sento nois, una abraçada per a tots.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 12:52

Lo siento un montón!! Un abrazo y ánimos para los allegados.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 16:08

Quant menys t´ho esperes, i de la manera mes cruel, la muntanya ens mostra la seva cara més dura.

Encara estem consternats per la mort d´en Jordi, el vam coneixer tot just el dia abans....
El nostre condol i suport a familiars i amics.



(Post Editado: 28-5-12 16:09:17)

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 16:14
Ufff....No se ni per on començar....
Conec al Jordi des de petit, som del mateix poble i de joves haviem sortit junts a fer muntanya, de més grans i per circunstàncies de la vida haviem coincidit molt meyns.....El dijous em va veure pel poble i em va cridar, i em comenta que si vull anar a l´Aneto el cap de setmana amb ell i el Panxi, per motius familiars no podia, i em llevo al dilluns al matí amb la mala noticia, que més puc dir, només que descansi en pau un bon company i amic,  una forta abraçada i molt de recolçament pel Jaume, que segur que està passant per moments difícils, i molt de suport per la seva familia.....

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 18:30
Joder, qué fuerte...... Entiendo que se ha resbalado en el paso de Mahoma, según la noticia del Heraldo......... brrrrr, no tengo mucho que decir, compartir el dolor con amigos y familiares y un recuerdo especial para quien estaba con él; ha debido de ser terrorífico. Un abrazo muy fuerte, Panxi, y adelante pese a todo.
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 18:46
Em sap molt greu. Quan he vist el missatge m´he quedat de pedre. 
força pels que queden , la familia i patxi. 

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 18:57
Ostras quin pal, una forta abraçada per la familia i amics.


salu2

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 20:00
Carai vaya notícia...:(
Suport a la família i als amics més directes...puuuf



   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 20:44
Jo també estava a la zona diumenge i els viatges de l´helicòpter ens van fer pensar lu pitjor, i avui s´han confirmat.

molts ànims a la seva familia i a la familia del madteam!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 21:47
Ostres, ho sento molt, m´he quedat sense paraules

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 28 may 2012 - 23:15
Jordi,

una abraçada molt forta allà on siguis.

Xavi i Fina

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 29 may 2012 - 10:42
el meu condol i una abraçada molt forta i ànims a familiars i companys

Marià

   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 29 may 2012 - 22:22
Mis mas sentidas condolencias para su familia y amigos. 

Descanse en Paz.

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 1 june 2012 - 10:16

No és la muntanya qui ens lleva la vida; som nosaltres que se l´entreguem.

I contents de continuar gaudint la muntanya; per nosaltres, per ells, pels qui estimem i ens estimen i son còmplices amb nosaltres d´aquesta bogeria vital per la muntanya que ni entenem ni volem entendre.


   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies