La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada > Començar a escalar, ja!!!!

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 3 october 2003 - 17:20:21

Començar a escalar, ja!!!!

Hola a tothom!

Soc un pardillo en l´escalada i tinc unes ganes terribles d´aprendre. Algu sap si fan algun curs d´iniciació a l´escalada en roca per la zona del Baix Llobregat o Barcelona??? Que no sigui del CEC pq ja han començat i el proper no és fins al maig
M´alegrarieu la tardor i part de l´hivern...

Gràcies per endavant!

  

expandir todo contraer todo 16 Respuestas Última respuesta Monday 6 october 2003 - 16:22

 
Friday 3 october 2003 - 18:10
jo estic igual......i a més a més......a poder ser......que les sortides no fossin en diumenge...........
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 3 october 2003 - 18:25

home, si vols pots vindre amb nosaltres.... sense patxaran ..... som una mica frikies pero weno


   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 4 october 2003 - 12:12
no sé, no sé............sou una mica mad......
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 4 october 2003 - 18:02
Weno, tu mim·ma.... normalment anem dimarts i dijous a la Fuixarda (Dani, Julio, jo y dos més)... aquest dimarts quan jo arribi cap a les 8, estarem a les vies faciletes... son le suniques que es veu algo, dps ja quan facin el cambi d´horari anirem al Gymrock y dps els caps de setmana a escalar algun dia.... si et vols/voleu apuntar ja saps
   Ocultar todas las respuestas      
Saturday 4 october 2003 - 19:15
Merci MadVeras! Pero segurament el vostre nivell estigui una mica per damunt del meu  i us faria mes nosa q servei. Continuo am la meva búsqueda

Gracies de totes maneres!

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 october 2003 - 15:35
avui hauran començat els meus companys el curs amb uns de Badalona......a veure com els hi ha anat.......la veritat és que m´agradaria molt aprendre´n........però necessito saber quin és el material mínim.......i segur que algun dia ens hi passem...............però no en sabem, eh???
això dels fòrums m´està transformant......anar a escalar amb un patxaranero......jajaja.....si em veiessin......

   Ocultar todas las respuestas      
Sunday 5 october 2003 - 23:14
lo del patxaran fue un accidente... .. weno.. ara estic un mica petat dema ja et contesto per emiliu.... quina soooon!!! .... ta lueeeeg
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 10:18
Hi Berta, & Madveras,

perdoneu que sigui una mica tafaner , però si necessiteu material, jo en tinc per deixar, i en bon estat. (Gats, arnés, casc... ho tinc tot tot i tot)

Madveras, un dia em passaré per el GymRock (digue´m l´adreça).

Per cert, tinc les falanges destroçades... regletillas por aquí, regletillas por allá

salut

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 10:26
Por cierto Kalamar,

¿al final que hicísteis, Vilanova de Meià?. Apunto estuvimos de llamaros pero era ya al mediodía y nos decantamos por asegurar el tiro y fuimos a la Fuixarda a chupar cemento. 

A ver si otro fin de semana nos juntamos peña y nos hacemos unas vías a lo babosilla.

Salut

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 10:51

La direecion del GymRock es esta:

Rocòdrom GYMROCK
ADREÇA DE CONTACTE: Rocòdrom GYMROCK
Concepción Arenal 151-159
08027 - Barcelona
Telèfon fixe: 93 35145 85
Telèfon fixe: 933408607 - Roberto o Carlos
OBSERVACIONS
Descompte: 35% sobre la quota mensual
Boulder amb 9 vies de diferents dificultats


En principio mañana aun iremos a la Fuixarda... yo llego sobre las 8, si noay cambio de planes.
Pa la semana que viene lo más seguro es que si que vayamos ya al GymRock

Sobre el material... en principio si viene para probar, simpre se puede utilizar un arnes nuestro... de gatos... tengo dos pares.... weno unos estan arecauchutar.

Que tal por Vilanova de Meia... nostros en el Pedra nos metimos por unos embioladillos chulos  en plan de "regleteo, regleteo... y levita!!!"


   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 11:00
Microclima en Vilanova de Meià, escalé (por qué Anna no tenía ganas, no por favor no escribais lo que estais pensando)en manga corta, joder que "lolo". Al final estuvimos en la Zona del ECAM ( quintos y 6a a tutipleinfullequipcontó). Resultado: me duelen los pies, equivoqué en los gatos elegidos, de hecho hace poco por esquivar uno de mis lindos gatitos (estos de verdad) chuté una pared de mi casa, y parece ser que aún tengo algun residuo de dolor

Por cierto, no vi ninguna babosa , estoy preocupado.

Madsergi: Cuando quieras quedar ya sabes, aquí estoy pa lo que sea, de hecho estaria bien quedar todos
Madveras: ¿Ireis todos los días al GymRock? A lo mejor, me paso mañana por la Fuixarda (joder que cotilla que soy)

Salu2 y nos vemos, que os invitaré a unas 

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 11:40
tigre!!!!, vendreis el finde con todos nosotros????...


un saludo,
farell
PD: espectaculo garantizado(amotos, abicis, patinadas, caidas...)!!!!

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 11:41
de tafaner res......jo segurament no pugui aquesta setmana.....però ja m´informareu.......segur que s´anima algú més...........
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 11:56


No puedo..... Socorrooooooooo que alguien me saque de las garras de un finde en una casa rural...

Que malo que es el outlook, zas, me mandó el mensaje de " kalamar, este finde no hay monte"

¿Donde ireis?

Hay que preparar un mega finde ROCAmbolesco....

salu2

 

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 16:19
cuenta,cuenta farell eso de motos ,bicis,caidas,etcpara el finde ....
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 6 october 2003 - 16:22
vale,vale ya te pille,es que con el rollo de la lesion hace tanto tiempo que no trepo que ya se me a olvidado hasta el argot del freeky,ala pues.
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies