La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >PLECS: per Jordi R

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 20 january 2004 - 10:08:02

PLECS: per Jordi R

Aquest estiu vaig estar parlant amb els equipadors de la Francesc Casanova als Plecs, i amb les teves magnifiques fotos m´has fet posar les dents llargues,jeje

Podries explicar una mica amb detall la vostra escalada? Moltes gràcies i felicitats per les fotos.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Thursday 22 january 2004 - 23:16

Tuesday 20 january 2004 - 20:39
Hola Jeroni,
m´al.legro de poder ajudar-te ja que tu ens has ajudat vàries vegades:cresta Vignemale, canal amagada,i algo més....
A nosaltres ens hi va portar en Joan Pera que és membre del centre excursionista de Badalona com nosaltres(és un màquina) i company de cordada d´en Francesc Casanova el qual desgraciadament va morir l´any 1998(no a la muntanya...) , i en homenatge seu van obrir aquesta via.
Bé vaig a explicar-te-ho una mica:
 L´aproximació és :NII fins a Bruc o Collbató, agafes pista de sorra direcció Can Jorba(suposo que ja hauràs anat però...), desde CAn Jorba comences a caminar per la pista direcció Vinya Nova i en seguida en una corba a la dreta agafes el camí mà esquerra (camí dels francesos) direcció al coll de l´ajaguda i al Montgros.
Al coll ja veuràs els plecs, baixes fins a agafar el torrent i pujes fins que ets a sota dels plecs i llavors pujes per una espècie de caminet(potser et costa una mica, ja que és tipic de Montserrat això de donar alguna volta fins trobar la via...).
Descripció via: La graduació màxima que està a la ressenya és de 5+ però dit pel mateix Joan Pera (creador via) hi ha algun passet de 6a però és tan poca cosa que no volien graduar massa alta la via.
Són 5 llargs fins a dalt dels plecs , després  flanqueges direcció al Montgròs(flanqueig una mica exposat, si et vols asegurar tu mateix, nosaltres no ho vam fer però...) fins arribar a peu de la paret del Montgròs.Allà és on hi ha el ràpel *per baixar si és que ho vols ,però pots fer 2 llargs més facilets fins al Montgròs(4+), quasi no hi han seguros en el primer i en el segon no n´hi ha cap, però és 3º.
La duració de l´ascenció és de 3h més o menys.Són 150 m (+o-) fins a dalt dels plecs i 250m(+o-) fins a dalt del Montgròs.
El millor de la via és que està molt ben assegurada:(molts espits i molt nous ,1998).
Apa a disfrutar.....

Jordi Renom

P.D: torna a mirar la meva galeria ja que intentaré baixar-me la ressenya ,feta pels mateixos creadors...

*Jo ni em vaig fixar però amb el rapel, però en Joan Pera em va dir quan estavem al peu de l´ascenció al Montgròs que el ràpel es trobava allà(tampoc sé els metres, però b si vas amb dos cordes cap problema).

Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 21 january 2004 - 09:58
Moltes gràcies Jordi! A veure quan hi puc anar. Per cert, mirant les fotos, em sembla que vaig conèixer un dia a en Joan Pera: era un dia a Berga, jo estava escalant a Carboneres, em va saltar un camalot i vaig volar 8 mts davant d´ells. També hi era en Estrada, el que va obrir la Badalona al Gorro.  En Pera tb va obrir el Camí del Tro a la Sud del Pedra? Potser em confonc, però crec que tots ells es coneixen.

Salut i que seguiu enviant fotos tant bones!

Jeroni Soler

Wednesday 21 january 2004 - 19:46
Ja he baixat la ressenya, encara que es veu bastant malament, però b potser encara veus algo....igualment per internet hi han ressenyes.....
Apa deu andreu.....

Thursday 22 january 2004 - 12:40
Ei Jordi, et pregaria que intentessis escanejar altra vegada la resenya (o fer algun invent) ja que suposo que és la original, a més es veu molt ben dibuixada.
No sé si et poses en contacte amb la gent de la web potser et diuen com es pot fer pq quedi millor.

Estaria bé tenir aquesta resenya tant xula.

Gracies!

Thursday 22 january 2004 - 12:49
Hola Jordi, tens dos opcions, m´ho envies yo penjo tal qual (webmaster  (arroba) madteam . net), o pots insertar la resenya desde el menu de usuari.

Et recomano la segona opció
Vueras que post posar la descripcio etc, fins a 5 fotos per ilustrar-la y a baix hi ha la opcio de pujar el croquis, y no es disminueix com a les galeries

Per cualsevol cosa, per aqui estic

Thursday 22 january 2004 - 23:16
Hola Jeroni, he escanejat la foto però ocupava 2 mg(una mica massa no
?), pertant he fet un puzzle més currat amb la meva camera i un editor d´imatges i esta millor k l´altre......tot i així deixa molt de desitjar però .....

P.D: Gràcies Madveras per l´ajuda....

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies