Escalada
Bones a tots i totes,
sok una noia que viu a Girona. Fa uns mesos que m´he iniciat a l´escalada i m´agradaria saber si per Girona capital coneixeu algun rocòdrom o zona de bulder que no sigui la del GEIG, crec que al castell de montjuic hi ha algunes vies però no ho tinc clar del tot. Si és una mica a les afores també m´aniria bé puc anar amb cotxe o bicicleta.
merci
5 Respuestas
Última respuesta Tuesday 27 january 2009 - 12:37
Hola
Sense dubte si que hi ha per escalar al castellcom ve diu madveras. Jo hi he estat alguns cops i part de vies pots fer boulders per on vulguis i amb la dificultat que tu vulguis. Val la pena aproximar-se.
Em sona d´ algu que parlava d´ una zona per st.coloma de farners per fer bloc, també seria una opció, però no se dir-te exactament on.
De totes maneres tu pels teus voltants tens molt indrets on anar a fer escalada, que no boulder.
Q vagi bé.
Hola,
En el castillo se puede escalar bastante bien, el unico problema son los mosquitos (yo suelo llevar antimosquitos!!)
El geig, tambien esta bien para hacer boulder, el problema es que la inscripción es un poco cara, pero las mensualidades estan bien!!!.
A parte si tienes coches a lo mejor te interesa ir a Banyolas, en el centro excursionista creo que tienen un rocodromo, lo que no se como van los precios!!!
Hasta luego!!
Hola bones. soc una noia k viu a girona, m´agraderia saber si puc trobar algun rocodrom, per anar escalar, o algu aqui li agradi aquest esport, no joc cap experta en aquest esport, pero tinc ganes de escalar.![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.