La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Pas de la Mala Dona

Escalada

volver al indice del foro.

Tuesday 2 october 2007 - 12:00:29

Pas de la Mala Dona

Algú em sap dir com està el pàrking a peu de carretera?

Fa temps vaig passar i hi havia obres perquè estàven desmuntant l´heliport

Es pot tornar a fer servir?

Gràcies

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Wednesday 21 january 2009 - 16:50

Tuesday 2 october 2007 - 13:39

hola

Jo hi vaig anar fara un més i poc i aparques on puguis. Sinó pots aparcar al final del garraf i són 5 minuts més que has de fer a peu.

Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 2 october 2007 - 14:04
Jo et recomanaría la segona opcio que et diu Saco, aparcar a l´estació de tren del  poble de Garraf i ves caminant pel parking de camions (antiga cantera). Els dos ultims cops que he passat hi havia cotxes d´escaladors amb els vidres petats....
Tuesday 2 october 2007 - 15:07

ei josem.

vas a escalar x la fuix entre setmana?aviam si algun dia quedem i escalem junts, sigui per la fuix o per el garraf!

Tuesday 2 october 2007 - 18:34

Escalar entre semana... s´acabao salvo festivos inesperados....en 3 divendres començo un postgrau i la tarde dels divendres també estará ocupada.

Puessss ... osties, cal "aprofitar", mira jo el Divendres tarde tinc lliure (a priori) per trepar. Es podría plantejar una trepada pel pic o per penya senyal. T´ho confirmo demà - dijous, en funció de la feina.

Vagi be

Jose!

Wednesday 3 october 2007 - 14:53

Hola, jo hi vaig sovint, no fa massa que hi vaig anar i hi cabien uns dos o tres cotxes.

Algún cop que hem anat hem aparcat a la cantera que t´han dit però has d´anar-hi aviat perquè la porta metàl·lica la tanquen sobre les 8. Nosaltres aparquem just abans de la porta i anem caminant, és un trosset.

Salut!

Wednesday 21 january 2009 - 16:50

Jo hi vaig sovint a aquesta zona y aparco a l´antic heliport.

Que vols dir amb aixo dels cotxes amb els vidres petats?

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies