La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada >Roco Boulder a Tremp

Escalada

volver al indice del foro.

Saturday 23 february 2008 - 07:51:38

Roco Boulder a Tremp

Bon dia a tots/ totes:

Per motius de feina, a partir de la setmana seguent i fins a data encara per determinar estare a Tremp.... si algu coneix algun roco/boulder al que em pugui apuntar....

Moltes gracies

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Sunday 24 february 2008 - 21:26

Saturday 23 february 2008 - 17:51

Hola, l´unic roco boulder que hi ha a Tremp es el del Polideportiu, per anar tens dos opcions, apuntarte al patronat municipal d´esports o al club excursionista de tremp SAM. En qualsevol de les dues, a mes, exigeixen estar federat, per això de eludir responsabilitats en cas de accident. Jo soc d´allí si vols alguna cosa mes ens pasem telefono o mail i quedem allí sense cap problema.

Areveureee

Ocultar todas las respuestas      
Saturday 23 february 2008 - 21:54
Ei, Davkc! T´he contestat a La Cafeteria. Més o menys el mateix que et diu el Fer.

Fer, col·lega, si ets de Tremp i vas al rocòdrom fes-me una trucada, encara que no siguis de la SAM (telf. a la Cafeteria)

Jordi

Sunday 24 february 2008 - 15:32

Eii Jordi, la veritat es que encara que soc del SAM i del patronat no vaig mai al roco. Normalment entre setmana estic per Lleida i entreno ( poc ) al roco bell-lloch. Moltes setmanes tinc festa i estic per Tremp pero si trobo algu aprofito per anar a escalar roca.

Si ets qui em penso que ets  fa poc vas trucarme al mobil pel tema de les tarjes federatives, per cert em sembla que encara no les tinc culpa meva per no pasar per l´oficina de tiet colom, jeje .

Si algun dia hi vaig et truco

Fernando 630240398

Deuuu

Sunday 24 february 2008 - 21:04
Moltes gracies als 2!!

Intentaré trucar-vos aquesta setmana. :-)

Sunday 24 february 2008 - 21:26
Cosinet Fer,

El tiet Colom ja té les targes. Ens veiem!

Jordi

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2025 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies