La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada > Via Amposta a la Joca

Escalada

volver al indice del foro.

Friday 4 april 2008 - 11:54:17

Via Amposta a la Joca

Ei Ebrencs,

Me pot passar algú una ressenya (pot ser amb una bona descripció també faria) de la via Amposta o de la Normal de la Joca??

Prometo recompensar-ho amb una bona piada!

Xuki

  

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Monday 16 december 2013 - 17:49

 
Friday 4 april 2008 - 16:51
no tinc cap ressenya, pero quan jo la vaig fer no hi havia massa cosa,
algun clau rovellat al inici mateix de la via i algun mes entremig, la roca al principi mig mig, despres millora. ràpel desde dalt, porta bagues per canviar, els friends/tascons entren be. pero vaja no cal anar massa carregat es bastant assequible. diria que tot es IV i algun passet de V.
a disfrutar, la via no es gran cosa, pero l´entorn i la Joca es flipant.

   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 december 2013 - 17:33
de casualitat he vist la teua peticio, no se si ja habras anat, et paso aixo
   Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 december 2013 - 17:49
Je je ... la conversa es d'abril de 2008.... fa més de 5 anys

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies