La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Escalada > ¿Vols apuntarte a la secció d´Escalada en roca del...

Escalada

volver al indice del foro.

Wednesday 21 december 2011 - 13:25:31

¿Vols apuntarte a la secció d´Escalada en roca del club?


Hola socis y "madtimeros" en general,

volem crear un grup d´escalada en roca del MADTEAM per organitzar sortides periòdiques.

El grup està dirigit a tots aquells SOCIS/SOCIES DEL CLUB que estiguin interessades; que tinguin les coneixements bàsics d´escalada (nusos, assegurar, xapar...) que estiguin federades; i que tinguin el material personal necessari.

No seran cursets d´escalada! seran sortides per trobar-nos, coneixe´ns, escalar junts i compartir experiències! Has de venir ensenyat de casa :)

Si es possible s´organitzarà un sortida cada mes, però busquem gent que es vulgui implicar en ajudar a organitzar-les.
Per ara només tenim un voluntari però ens calen més, d´aquesta forma ens repartim el treball i tots ens impliquem una mica en el grup.

Les sortides seran inicialment d´un dia però potser més endavant de cap de setmana i qui sap si alguna més llarga si tot rutlla. Per a cada sortida i en funció del lloc o sector ja comentarem el nivell recomenat.

Per ara i per fer-ho senzill també ens plantejem que siguin només d´escalada esportiva o bloc, però qui sap si podem fer via llarga més endavant.

En breu, disposarem d’un fòrum exclusiu per al Grup d’escalada on podrem
comentar les sortides. Ja anirem informant.

Mentrestant, podeu afegir-vos al grup, enviant un correu a: escalada@madteam.org indicant el vostre NÚMERO DE SOCI i el vostre ALIES al Madteam.net a i si voleu ajudar a organitzar el tema.

K.

---------------------------------------------------------------------------------

Hola socios y "madtimeros" en general,

queremos crear un grupo de escalada en roca del Madteam para organizar salidas periódicas.

El grupo está dirigido a todos aquellos socios/as del CLUB que estén
interesadas, que tengan las conocimientos básicos de escalada (nudos, asegurar, chapar ...) que estén federados, y que tengan el material personal necesario.

No serán cursillos de escalada! serán salidas para encontrarnos,conocernos, escalar juntos y compartir experiencias!
Tienes que venir enseñado de casa:)

Si es posible se organizará un salida cada mes, pero buscamos gente que se quiera implicar en ayudar a organizarlas.
Por ahora sólo tenemos un voluntario pero necesitamos más, de esta forma nos repartimos el trabajo y todos nos implicamos un poco en el grupo.

Las salidas serán inicialmente de un día pero quizás más adelante de fin de semana y quién sabe si alguna más larga si todo funciona. Para cada salida y en función del lugar o sector ya comentaremos el nivel recomendado.

Por ahora y para hacerlo sencillo también nos planteamos que sean sólo de escalada deportiva o bloque, pero quién sabe si podemos hacer vía larga más adelante.

En breve, dispondremos de un foro exclusivo para el Grupo de escalada donde podremos comentar las salidas. Ya iremos informando.

Mientras tanto, podéis uniros al grupo, enviando un correo a: escalada@madteam.org indicando vuestro NÚMERO DE SOCIO y vuestro ALIAS en Madteam.net, a y si quieres ayudar a organizar el tema.

K.


(Post Editado: 21-12-11 13:31:36)

  

expandir todo contraer todo 10 Respuestas Última respuesta Friday 23 december 2011 - 09:49

 
Wednesday 21 december 2011 - 22:07
A mi m´interesaria via llarga, escalada al pirineu, etc.   De tant en tant potser tambe esportiva.
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 december 2011 - 11:32
Bon dia!

Inicialment i per anar-nos coneixent començariem per esportiva i sortidetes d´un dia.

Si la cosa cualla, qui sap? DE TOT!

No s´animria ningú més?!?! :)

===
K.

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 december 2011 - 12:02
Em sembla genial!!
Felicitats per l´iniciativa i molta sort!

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 december 2011 - 13:13
Si, la veritat es que es una gran iniciativa, ja que hi ha molta gent buscant companys d´escalada i gent buscant com sortir a escalar.

Jo m´apuntaré amb la meva companya......i li diré als amics, aviam si es fa un bon grupet.

Salut

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 december 2011 - 14:18
Jo segurament també m´hi apuntaré amb la meva companya, i possiblement una altra amiga!
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 december 2011 - 15:36
Lo sque esteis interesados en apuntarse irnos pasando al email que se indica ( escalada@madteam.org ) vuestro número de socio del club y el alias que teneis en este foro, así os voy apuntando al grupo

De momento el grupo estará aqui:
http://www.madteam.net/foro/personales.php/cemtescalada.html

A ver si acabo la nueva versión de los grupos :p
(www.madteam.net/grupos/cemtesqui/ <--- es un ejemplo de como estan quedando jejeje)

   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 22 december 2011 - 19:33
He enviat un email i me l´ha tornat amb un error.  Es correcte l´adreça?  escalada  (arroba)  madteam (punt) org
   Ocultar todas las respuestas      
Friday 23 december 2011 - 08:53
uo, es veritat, esta mal configurat, aviam si el jordi ho pot cambiar, que jo no tinc l´acces aquí

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 23 december 2011 - 09:12
Em sembla que ja funciona!  Gràcies presi!

   Ocultar todas las respuestas      
Friday 23 december 2011 - 09:49
 ....cosas de la tecnologia  
   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies