Club de Viajes: Foro de Expediciones
Hola bones!
Algú que hagi anat a groenlandia, podria donar-me informació des d´on resulta millor anar-hi (amb avió)?
5 Respuestas
Última respuesta Wednesday 18 february 2009 - 07:23
Bones!
Jo hi vaig ser aquest estiu i si, la millor opció és anar-hi en vol domèstic des de l´aeroport domèstic de Keflavik, a Rejkavik (Islàndia).
El vol et deixa a Uppernaviarsuk i des d´allà la manera més còmoda de moure´s és en zodiak o en helicòpter.
T´aviso que es tracta d´un país car... Si vols més info, aquí estic ![]()
A reveure!![]()
bGo
Ja no és tan car, la seva moneda ha caigut moltíssim, i estan patint per la crisi molt més que altres països...
Jo vaig volar amb Iceland Express i em va sortir molt bé de preu, però caldrà que reservis amb molta antelació.
Salut
PS: perdó m´he equivocat, estava pensant en Islàndia...
per Groenlandia jo vaig volar a Copenhage i després a Narsarsuaq i sí, és car...
Bé per car, hi ha coses que només es fan un cop a la vida...
Si no és molt demanar, què vau fer pel país, hi vau anar per lliure,
pressupost aprox., on us allotjaveu, i el tema dels ossos,...?
Moltes gràcies.
En això tens raó, és el que vaig pensar jo... ![]()
Jo vaig fer una travessa en kayak pels fiords del sud-oest, començant a Qassiarsuk (davant de Narsarsuaq). Unes dues setmanes en autonomia, i va ser una de les millors experiències de la meva vida. Palejar entre els icebergs es una sensació indescriptible... Les aurores boreals, una passada!
Els óssos no s´acostumen a veure tant cap al sud, a no ser que hi arribin a la deriva sobre un iceberg gran... Si vas més al nord (Thule, per exemple), ja s´han de tenir en compte.
Em vaig quedar amb les ganes de fer una travessa per l´inlandis, és una cosa que faria si hi torno...
Si m´he deixat alguna cosa, o vols informació més concreta, envia´m un privat i així que pugui et contesto...
Gràcies! Si de cas el privat vindrà quan ho tinguem més madur.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.