La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Club de Viajes: Foro de Expediciones >groenlandia

Club de Viajes: Foro de Expediciones

volver al indice del foro.

Monday 16 february 2009 - 12:42:22

groenlandia

Hola bones!

Algú que hagi anat a groenlandia, podria donar-me informació des d´on resulta millor anar-hi (amb avió)?

expandir todo contraer todo 5 Respuestas Última respuesta Wednesday 18 february 2009 - 07:23

Monday 16 february 2009 - 14:05

Bones!

Jo hi vaig ser aquest estiu i si, la millor opció és anar-hi en vol domèstic des de l´aeroport domèstic de Keflavik, a Rejkavik (Islàndia).

El vol et deixa a Uppernaviarsuk i des d´allà la manera més còmoda de moure´s és en zodiak o en helicòpter.

T´aviso que es tracta d´un país car... Si vols més info, aquí estic

A reveure!
bGo

Ocultar todas las respuestas      
Monday 16 february 2009 - 21:33

Ja no és tan car, la seva moneda ha caigut moltíssim, i estan patint per la crisi molt més que altres països...

Jo vaig volar amb Iceland Express i em va sortir molt bé de preu, però caldrà que reservis amb molta antelació.

Salut

PS: perdó m´he equivocat, estava pensant en Islàndia... per Groenlandia jo vaig volar a Copenhage i després a Narsarsuaq i sí, és car...

(Post Editado: 16-2-09 21:35:45)

Tuesday 17 february 2009 - 08:18

Bé per car, hi ha coses que només es fan un cop a la vida...

Si no és molt demanar, què vau fer pel país, hi vau anar per lliure,

pressupost aprox., on us allotjaveu, i el tema dels ossos,...?

Moltes gràcies.

Tuesday 17 february 2009 - 22:09

En això tens raó, és el que vaig pensar jo... 

Jo vaig fer una travessa en kayak pels fiords del sud-oest, començant a Qassiarsuk (davant de Narsarsuaq). Unes dues setmanes en autonomia, i va ser una de les millors experiències de la meva vida. Palejar entre els icebergs es una sensació indescriptible... Les aurores boreals, una passada!

Els óssos no s´acostumen a veure tant cap al sud, a no ser que hi arribin a la deriva sobre un iceberg gran... Si vas més al nord (Thule, per exemple), ja s´han de tenir en compte.

Em vaig quedar amb les ganes de fer una travessa per l´inlandis, és una cosa que faria si hi torno...

Si m´he deixat alguna cosa, o vols informació més concreta, envia´m un privat i així que pugui et contesto...

Wednesday 18 february 2009 - 07:23

Gràcies! Si de cas el privat vindrà quan ho tinguem més madur.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies