La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología > Ferrada Regina

Vias Ferratas, Barrancos y Espeleología

volver al indice del foro.

Tuesday 1 june 2004 - 22:19:13

Ferrada Regina

Hola gent!

aquest diumenge volem fer la ferrada Regina, d Oliana amb uns amics per iniciar-se en el tema. Jo ja lhe feta un parell de cops, però he sentit veus que ara mateix hi han voladures a la zona, pel tema de la carretera. Sabeu si és factible fer-la? o estarà tallada pel tema de les voladures? Tema de nidificació d aus, també? El tercer tram encara està inacabat?

vinga, salut a tothom!

Sergi

P.D: per cert el tema de la comilla simple al fer inserts al mysql com ho portem? pq he hagut de treure tots els apòstrofs!! si jo també soc PHPero, i ara m he passat de repelent, no?

  

expandir todo contraer todo 3 Respuestas Última respuesta Wednesday 2 june 2004 - 12:37

 
Tuesday 1 june 2004 - 22:34
Les voladures el diumenge no les fan. Pots anar tranquil (jo la vaig fer fa cosa d´un mes un diumenge). Els diumenges no es treballa a l´obra...jejeje..

El tercer tram no està acabat! Li falta el cable d´assegurança i uns esgraons en una travessia horitzontal.

   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 june 2004 - 00:27
Pos flipo amb lo dels apostrofs.. pq hi ha un scrip que els converteix a accents per a que no petin... per aixó no se pq peta....
   Ocultar todas las respuestas      
Wednesday 2 june 2004 - 12:37
A mi em passa amb el Mozilla FireFox, q no sigui el puta et posi algun simbol raro!!!

   Ocultar todas las respuestas      

 


 
  Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 


 
  volver al indice del foro.
 
 
 

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles


Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)


© David Oliveras 1997 - 2024 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG
 
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies