Hola a tots. Soc l´equipador de la via, actualment tancada de la Cala del Molí. Estic rebent multitud de correus sobre l´estat de la via. Hi han molts problemes burocratics que no s´acaben de resoldre. Sempre sobre el tema de responsabilitats subsidiarias. Agreixo el vostre interes, pro arribat un punt que ja no esta a les meves mans, encara que estic lluitant sobre el tema de fa més de 3 anys. En aquets moment crec que la manera de fer mes pressió i que realment l´Ajuntament es doni compte de la quantitat de persones que volen la reapertura de la via ferrata de la costa, es enviar les preguntes i els correus de suport al mateix Ajuntament, ja que crec que ells no tenen ni idea de la gent que esta esperant el moment de tornar-la a fer. El correu que podeu enviar les vostres preguntes i suggeriments es : alcaldia@guixols.net
Crec que es l´ultima esperança que ens queda si volem tornar a veure oberta aquesta via ferrada, única al costat del mar. Quants mes enviem mes força farem.
Salutacions atots,Albert
Abans de tot, donar-te les gràcies Albert pel treball que fàs equipant vies ferrades i per donar-nos la oportunitat de disfrutar d´aquest bonic esport.
Jo ja he seguit el teu consell i ja he enviat el correu a l´ajuntament de Sant Feliu de Guixols.
Aveure si en podem enviar molts i que s´ho repensin per obrir-la.
Salutacions,
Xavi
Hola,
M´han arribat rumors que s´està reequipant la via ferrata i que s´obrirà d´aquí a poc, és cert
Gràcies
Teresa
Tinc entés que s´ha arribat a un acort amb totes les parts, Ajuntament, costes, Generalitat... per reobrir-la pero que ara el problema es de finançament, no hi ha calés per fer el reequipament com deu mana.
Podriem entre tots organitzar una mena de colecta per fer-ho possible més rápidament, no se de quants diners estem parlant, pero potser no seria tan descabellat, no?
Salut!
com està el tema? Ja se sap si la reobriran segur o no?
si es per un tema de calers estic segur que més d´un i més de dos participarien per tal de que es reobrís
salutacions!
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui