La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >wuuuuooooolaaaaaaaaaa.

Montaña General

volver al indice del foro.

Monday 14 march 2005 - 20:09:20

wuuuuooooolaaaaaaaaaa.

holaaa a tots! macabo de registrar a la web i ja he posat el meu primer album de fotus!! espero que us agradi. Jo no escalo, pero entre baixada i baixada faig fotiquis als paisatges. felicitats per la web, molt interessant.

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Tuesday 15 march 2005 - 22:15

Tuesday 15 march 2005 - 12:41
uooo... vamosa mirar... jejeje... benvingut!!
   Ocultar todas las respuestas      
Tuesday 15 march 2005 - 13:13

Hooolaaaa!!!!

Em pensava que no es podien posar fotos a la web fins que no hi hagués el canvi de servidor.

Ara he intentat posar també el meu primer àlbum de foticos i no he pogut. Snif, snif!!!

Em surt: "Espacio en disco: 0,00 Mb"

Què paixa?????

Bueno, ja ho intentaré més endavant!!!

Apa, adèu!!!

P.D.: Hola Din, jo també sóc novatilla per aquesta web, ara que em llegeixo molts dels posts. Per cert, estan molt bé les teves fotiquis!!!

Tuesday 15 march 2005 - 13:19
Lo que te surt de espacio en disco es lo que estas ocupant... que ara per ara es 0 .... al servidor ara hi ha 2Mb lliures... perque he pogut fer una miqueta d´espai... més que res per a poder rebre correu... si aprofiteu per posar fotos... ops si.. alguna es podrà pujar.. pero els del madteam ens quedarem sense rebre correu....
Tuesday 15 march 2005 - 13:34

Bueeeenuuuuu,

no posaré cap fotico fins que no es faci el canvi de servidor.

Per cert, per la gent que encara no s´ha fet del club excursionista madteam però que s´ho està pensant (com una menda), ¿quines avantatges hi haurà?

Apa adèu!!!

Tuesday 15 march 2005 - 13:42
Weno.. dentrada colabores a poder mantenir el servidor que val un paston.....

A part, et pots fderar desde la web mateixa....

Un coop estigui el nou servidor, podreu tindre una conat de correo de 150Mb, ... a part estem pensnat cosetes per anar oferint als socis mica en mica.. smepre tenient en compte que funciona com a Club virtual... es a dir sense seu social física, la seu social es la propia web.... tenim coses pensades... pero s´han d´anar madurant.

també estem pensnat de montar alguna mena de raid que anira rotant per diferents llocs d´españa.... ho vam estar parlant al madstage amb la gent de Madrid y Navarra...

Tuesday 15 march 2005 - 22:15
També pots tenir un 2x1 en classes particulars de madverià.....

Klaix

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies