Montaña General
Hola!!
he estat llegint el debat sobre els guies y m´he posat a penser.....
jo he fet montanya desde joveneta i segueixo fent-ne. El meu problema es que no soc gaire máquina....llavors els amics de joventut amb els que sortia ara tenen molt de nivell i la resta s´han cansat. Per aixo ara la majoria de vegades hi vaig amb la meva parella, pero ja se sap que a la montanya millor anar-hi més de 2.
Aqui va la meva pregunta: Que tal el tema de quedar amb gent d´aquest forum per anar a lamuntanya? algu ho ha provat? sinó on trobeu companys de ruta?
moltes gracies
----------------ahora en castellano
Hola!!
He estado leiendo el debat ede si guia o no guia, y me ha dado a pensar....
Yo he hecho montanya desde jovencita y sigo practicando. Mi problema, pero, es que no soy muy maquina.... entonces los amigos de juventud con los que hiva a la montanya ahora tienen muchissiomo nivel y el resto se han cansado de la montanya. Por lo que ahora la mayoria de veces voy solo com mi pareja, pero ya se sabe que siempre es mejor ir mas de 2.
Ahi va mi pregunta: Que tal el tema de salir con gente de este foro? alguien lo ha probado? sino dónde encontris companyeros de montanya?
Ala gracias
13 Respuestas
Última respuesta Friday 22 april 2005 - 21:38
Colorao, ya estas pillao, jejejeje !!!! bienvenido a la familia Madteam
.
Saludos.
Vica.
Mira Neu, el proper diumenge 1 de maig fem una trobada Madteamera a Tavertet. A les 10 del matí a la Plaça del poble per fer la cinglera, baixar al Pantà de Sau i pujar altre cop per l´altra banda de la cinglera. Un itinerari molt complert i amb àmplies panoràmiques. El secretari "para todo"
et pot donar més detalls. Salut i muntanyes![]()
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.