La web original de MadTeam, online desde 1997
Entrar | Registrate
MadTeam > Foros de Montaña y Grupos > Montaña General >dubte

Montaña General

volver al indice del foro.

Thursday 26 may 2005 - 11:50:49

dubte

Ola!
Això no és de muntanya... però si em podeu fer un cop de mà us ho agrairia. PQ NO PUC ENTRAR AL XAT?? Segur que per aquí hi ha algu que controli amb la informàtica i em pot fer un cop de mà!

GRACIES!!!

expandir todo contraer todo 6 Respuestas Última respuesta Monday 30 may 2005 - 09:21

Thursday 26 may 2005 - 11:57
Pot ser per dues coses, que no tinguis el Java instakat a l´explorer... ara no se benbe com s´instalava o que si estas a la feina que tinguis restiringit l´acces a certs ports... quan entres ¿te surt la pantalleta d´acces o te surt una creueta com si no estigues?
   Ocultar todas las respuestas      
Thursday 26 may 2005 - 14:59
Em surt un quadre amb una creueta petita en vermell a la cantonada esquerre de la pantalla. Ho faig des de casa, des de la feina, passo.
Lo del java ja ho vaig estar mirant. Me´l vaig baixar, però no sé pq (si es que no el tinc ja intal·lat) hi havia un problema i no em va deixar finalitzar la instal·lació. De totes maneres crec que ja el tinc instal·lat i em continua passant el mateix.
Si tens cap suggeriment..... 
És que sóc bastant sapastre amb l´ordinador!! es nota???
MOLTES GRÀCIES!!!!

Thursday 26 may 2005 - 15:13
Doncs el mes probable es que no tinguis instal.lat el java. Per saber-ho pots mirar a Configuración-Panel de control-agregar quitar programas i veure si et surt Java... J2se... o mirar a Herramientas si surt Consola Java o quelcom similar. Si es no apareix doncs toca anar a http://www.java.com/es/download/download_the_latest.jsp i instal.lar... Si tot i això no funciona, pots obrir una finestra de comandes Ejecutar... cmd. I escriure netstat i podràs veure si connecta amb el servidor de raidersoft.

Thursday 26 may 2005 - 15:18
 Moltíssimes gràcies!! Si que controles!!!! Aquesta nit m´hi poso. Ja diré com ha anat!

Senkiu!!

Friday 27 may 2005 - 21:24
Intent fallit! Quan em descarrego el java em diu: "el instalador no puede continuar con la configuración de servidores proxy de la conexión actual con internet". Quan clico a la icona del Java que tinc a l´escriptori diu: "no se puede abrir este paquete de intalación. Póngase en contacto con el proveedor de la aplicación para comprobar de que se trata de un paquete válido para Windows Installer"  Jo no entenc res!!! Tic perduda! Em podeu ajudar???
Monday 30 may 2005 - 09:21
Prova de baixar-lo desde http://java.com/es/download/manual.jsp on diu instalación fuera de linea. I un cop baixat l´instal.les.

Si quieres abrir una conversación nueva entra  aqui 

volver al indice del foro.

Estas en la Versión web | cambiar a versión para dispositivos móviles

Contactar con Administrador Madteam.net (David Oliveras) (este NO es el contacto del club exc. madteam)

© David Oliveras 1997 -2026 Licencia de Creative Commons | Nota Legal | Política de cookies | BLOG

Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para asegurarte una mejor experiencia. Al usar nuestro servicio, aceptas el uso de las mismas. Pulsa para ver más información sobre las cookies