Montaña General
Bé, sembla que s´està iniciant un debat sobre la conveniéncia de crear un "Tribunal Tècnic de Qualificació", que hauria de jutjar la idoneitat d´aquelles aportacions que fem els socis a la que, al menys en el meu cas, considero la "meva" web o pàgina diària de referència. S´ha comentat l´escasa qualitat d´alguns relats, la falta de rigor tècnic d´algunes galeries de fotos, etc. Realment no ho entenc, dia a dia llegeixo el que s´explica i es publica i sempre he respectat l´opinió dels altres, comparteixi o no el que diuen, doncs són opinions personals i per tant subjectives. Una de les coses que més m´ha dolgut és alguna opinió desqualificadora dels relats o aventures, per manca de rigor. Doncs jo considero que s´han de tenir com a "diaris de bitàcora", és a dir vivències en primera persona. Del munt de mesos que fa que participo en aquest fòrum, he pujat 47 ressenyes i tan sols 3 relats, i un és una ressenya enmascarada, per tant, he cregut necessari rendir un homenatge als qui s´esforcen en relatar les seves experiències i posar-les a l´abast de tots (per exemple, l´amic Zodiaco) i per tant, ja que aquest cap de setmana ha hagut de treballar, doncs la "literatura" la poso jo. És un text sense cap especificació tècnica i probablement no interessarà a ningú, però a mi sí, i em sabria greu que haguès de passar per un filtre de qualitat o censura abans de pujar-ho a la web. Gràcies per llegir aquesta reflexió, que no pretén ser cap diatriba. Salut i muntanyes![]()
23 Respuestas
Última respuesta Saturday 2 july 2005 - 19:01
![]()
![]()
![]()
Que tal si ens agafem un relaxant finde i rellegim en calma la propera setmana ?![]()
Jo crec que el tema es pot donar per acabat, hi ha hagut un cúmul de malentesos increïbles que han dut a un extrem sense solta ni volta. La meva intenció era traslladar al fòrum General un debat sobre qualitats que rondava pel de fotografia. El post d´argggg em va fer pensar, però en cap moment l´he jutjat, tot al contrari, és la seva opinió i cal respectar-la. Sembla que m´hagi picat amb algú i resulta que el que voldria és que cadascú es piqui amb sí mateix i escrigui relats, ja que tan sols hi ha 80 a la web, una xifra pobríssima si es tenen en compte les múltiples sortides que els membres de Madteam fem el cap de setmana. Salut i seny (copiant a
) ![]()
Yo creo que el tema se puede dar por zanjado. Ha habido un cúmulo de malentendidos increíbles que han llevado a un extremo de sinrazón. Mi intención era trasladar al foro General un debate sobre calidades que rondaba por el de Fotografía. El post de argggg me hizo pensar, pero en ningún momento lo he juzgado, al contrario, es su opinión y hay que respetarla. Da la impresión de que me haya picado con alguien y resulta que lo que pretendo es que cada uno se pique consigo mismo y escriba relatos, dado que sólo hay 80 en la web, una cifra bajísima si se tienen en cuenta las múltiples salidas que los miembros de Madteam realizamos los fines de semana.
Si quieres abrir una conversación nueva entra aqui
volver al indice del foro.